Charlotte Gainsbourg






Am și eu obsesiile mele. Mai ales în muzică, pentru că de aici se nasc la mine visuri nebunești cel mai ușor și mai ales pentru că frumusețea feminină emană alte miresme atunci când  știe să cânte. Să cânte bine și să nu se piardă în alte glasuri care seamănă mult prea mult între ele.

Charloote Gainsbourg are o voce caldă și îmi place că a venit spre mine odată cu hit-urile cântate alături de tatăl ei, Serge Gainsbourg, pe care l-am descoperit prima dată prin anii 90, într-o revistă Paris Match.

Charlotte  are o fervoare tinerească, chiar și acum, la 46 de ani și cântă frumos despre dragoste, despre varietatea vieții actuale, despre minuni aproape nepământești, dar, uneori, și despre realități dezolante. Oricum, contribuie cu succes la tot ceea ce înseamnă muzică de calitate, iar faptul că este consecventă în ceea ce face o plasează acolo unde trebuie, dacă e să vorbim despre seriozitate și muncă fără pauze inutile.

Muzica este pasiunea ei, la fel și teatrul, sau cinematografia pentru că a jucat cu succes în pelicule ca Nymphomaniac, acolo unde a avut un rol dus la extreme.

Îmi place stilul ei minimalist.  Azi, viața abundă în apetit pentru tot ceea ce înseamnă glamour. Reacții firești  ale celor care își doresc să etapeze prin sclipici și extravaganță inutilă. Charlotte Gainsbourg nu este așa,  nu își manifestă instabilitatea stilului, așa cum o fac alte femei din show-biz. Are competența rafinamentului franțuzesc dobândit prin educație. Mama sa,  englezoaica Jane Birkin, o femeie lipsită de prejudecăți, extrem de frumoasă, i-a fost un model bun în viață. Charlotte are sex-appeal, chiar dacă frumusețea ei nu este la fel de izbitoare ca a mamei sale. Vizual, atrage! Unii,  mai ales cei are au cunoscut-o, spun că finețea ei este unică și dincolo de vârsta reală, silueta ei este impecabilă. Are propria rețetă de înfrumusețare și îmi place mult naturalețea care îi emană prin toți porii. Apropos, am mai citit despre ea că ar folosi numai cosmetice naturale sau bio.

O imagine construită atât de frumos! Am mai citit un interviu în care spunea, atunci când avea 44 de ani, că deja simte că îmbătrânește, dar nu îi pasă. O ajută legile firești ale vieții și cele ale inteligenței. "Este foarte important ca o femeie să știe să își exprime sentimentele, indiferent care sunt acestea, iar acest lucru o va întineri zi de zi!"  Așadar,  dorința concentrată de a trăi și a simți o ajută să fie ceea ce este azi, la 46 de ani.

Îmi place ceasul ei  Cartier Mini-Baignoire, îmi place coafura lejeră, un pic flower-power, îmi plac jensii ei uzați și mai ales ciocatele acelea celebre, maro, cu botul patinat de timp,  pe care le afișează des la panoul evenimentelor de top. Îmi plac mult cântecele create de ea și aparițiile smart și classy în videoclipurile atât de atipice.





























Comentarii

Postări populare