Mioritic&Crosta- băcănia de pe Ștefan cel Mare cu produse 100% naturale

Îmi plac băcăniile bucureștene. Sunt din ce în ce mai multe prin oraș și se întrec în produse de calitate, cu multă savoare autentică și cu acel gust intens de mâncare ca la bunica.

Mioritic&Crosta este băcănia care trimite mâncare bună din orașul moldovenesc Roman. Cu ultraprudență, sau mai bine spus cu grija celor din provincie pentru noi, cei din urbanul poluat în care nu găsim mâncare autentică. Este genul de magazin în care vei descoperi brânza fără apă în ea, mușchiul de porc afumat ca cel pe care îl pregăteau bunicii noștri, salamul cu ingrediente atent selecționate, fără aditivi și prăjituri umplute cu frișcă sau cremă, toate cu origini naturale.

Mi-au plăcut și cozonacii, i-am savurat îndelung, tocmai pentru că sunt neprivilegiată și nu prea are cine să mi-i facă atât de buni aici, la București... Sunt exact ca cei pe care mi-i cocea mama de Paște sau de Crăciun. Savarinele din băcănia Mioritic&Crosta sunt fără rezerve față de adeziunea mea la astfel de prăjituri. Le ador în general, însă acestea au un preț excelent și, pe deasupra, sunt ofertante ca ingrediente- frișcă naturală, sirop bine ales și, peste toate, destul de mari cât să te simți sătul de dulce pentru o săptămână. Alte prăjituri care mi-au fermecat papilele gustative sunt cannoli, dar și pricomigdalele în formă de nuci, cu gust divin. Evident, există sortimente de prăjituri zemoase, cu arome vanilate sau fructate, există și torturi pe care le poți comanda pentru sărbătoriți și invitați dornici de ceva dulce și bun, toate încadrate la calitate superioară.

Din băcănia primitoare și extrem de ofertantă nu lipsesc nici produsele de patiserie foarte proaspete cu arome autentice, nu lipsesc borcanele care promit gusturi nealterate, care conțin zacusca gătită la foc de lemne, precum și sfecla roșie, sau catraveții murați pentru ierni lungi... Mi-au atras atenția și brânzeturile extrem de gustoase pe care, ce-i drept, le-am mai gustat prin călătoriile mele prin Moldova, la pensiuni unde mâncarea e un răsfăț pe de-antregul.

Voi anunța că voi merge de acum înainte să cumpăr produsele Mioritic&Crosta cu o perfectă consecvență, mai ales pentru că sunt autentice, nu au aditivi și îmi amintesc de gustul de la țară. Așadar, dacă vreți o stare bună vitală energetică, nu uitați că mâncarea sănătoasă este foarte importantă. Mai ales, acum, în vremuri de pandemie, când doctorii ne spun că trebuie să ne hrănim foarte bine.

Mulțumesc, Mioritic&Crosta! Vă voi vizita des!

Mioritic&Crosta- Șoseaua Ștefan cel Mare, 56-58

https://www.instagram.com/mioritic.crosta/?utm_medium=copy_link&fbclid=IwAR22Vyy5fhn-T1WplTvbfOuPwh3kKP8beLASgMFqScrrQIRwiJ5LiqsIqRU

Comentarii

Postări populare