Cum mi-am băut cafeaua într-o cafenea cu stil numită Atlas

Printre cafenelele cu succes pe timp de iarnă se numără cele aflate în mall-uri. Disperarea multora dintre noi de a scăpa de frig ne poartă pașii în astfel de locații, pe care le dorim cosy și în acelați timp extrem de elegante, în spații care ne duc spre cumpărături, dar și spre acele locuri de răgaz, unde poți să îți bei cafeaua liniștit și mai ales să te bucuri alături de ai tăi de ceva savuros.

Am încercat cafeaua la Atlas, o cafenea din mall Băneasa, iar după ce am savurat-o alături de soțul meu, portretul lui a fost unul ușor hilar. Mi-a spus că nu a mai băut o cafea atât de bună de foarte mult timp. Avea ochii mari, papilele gustative satisfăcute pe deplin, a adus cafelei lauri și laude, s-a autoproclamat mai mult decât mulțumit și a dorit să afle ce fel de cafea a băut. Eu am fost cea care o alesese în locul lui. Ca o surpriză. Se numește Matcha și e mai mult decât potrivită într-un weekend personalizat la o cafenea cu stil.

Atlas Coffee Bucharest este și locul acela unde poți face excerciții de umanizare. Mi-au plăcut oamenii care îi calcă pragul, de altfel foarte stilați, mi-a plăcut și fotoliul confortabil în care m-am relaxat la cafeaua mea cu turmeric pe care am ales-o a doaua oară când am ajuns în acest spațiu cu aromă de cafea, de altfel tare simpatic prin culoarea pereților tapați cu flori.

Înșiruirea de sortimente de cafea din meniu este una diversificată și are ca scop satisfacerea unor gusturi cât mai numeroase. turmeric, beetroot, matcha, ice coffee, cappucino, frappe, Single Origin - Nicaragua Perla, Ethiopia Kercha, Matcha Green Tea Latte si Beetroot Latteetc. Din toată fandoseala aceasta nobilă a cefelei de calitate nu puteau să lipseasă nici croissantele franțuzești foarte proaspete, nici clătitele pufoase cu dulceață sau ciocolată. Adică ceva în pluis care să nu diminueze cu niciun chip buna dispoziție a unui om care se vrea alintat într-o cafenea de top așa cum este Atlas Coffee Bucharest.

Așadar, dacă ai chef ca diminețile tale să fie vocale curate și mai ales dacă vrei să guști cafea de calitate superioară, într-un spațiu fermecător, mergi la Atlas Coffee Bucharest. Vei simți intensitatea locului și intensitatea gustului unei cafele tare bune...

https://www.facebook.com/atlascoffeebucharest/

Comentarii

Postări populare