Mariner- blue- mariner

Imi place stilul mariner indiferent de anotimp. Bluzele asortate cu jeans, cu pantaloni albi în croieli lejere, în nuanțe de albastru marin sau albastru primar, classic blue, albastru petrol sau acvamarin.

Este potrivit atunci când vrei să porți o ținută casual, când mergi la piscină, sau în concediul tău cu iz de libertate.

Blue-mariner este pentru sâmbătă și duminică, dar și pentru escapadele tale în provincie și la petrecerile pe plajă. Se potrivește femeilor cu farmec, celor care vor să fie sofisticate în simplitatea lor, celor cu spirit de aventură și, evident, celor cu atitudine.

Eu o numesc miraculoasa bluză cu dungi și nesfârșitele ei moduri de a fi îmbrăcată de orice femeie care se vrea unică. Am văzut-o purtată și fără sutien, cu lipsă de sfială, am vazut-o și la pantaloni foarte, foarte scurți pe timp de vară, am văzut-o asortată cu o fustă transparentă din tulle, cu multe mărgele în culori îndrăznețe, de la roșu corai neon sau albastru antracit.

Comentarii