„Lara”, primul serial românesc, difuzat de Neflix din 10 decembrie. Iuliana Beregoi este protagonista!

Lansat în 2017, serialul „Lara” a reușit să strângă peste 500.000 de vizualizări în primele 24 de ore din momentul lansării. Acum, producția a ajuns deja la al treilea sezon și înregistrează în continuare cifre colosale. De exemplu, episodul 1 din sezonul 1, „Începutul” a ajuns deja la peste 4 milioane de vizualizări pe Youtube. Din 10 decembrie 2020, producția românescă trece la un alt nivel, și anume „se vede” pe Netflix. După succesul înregistrat cu filmul „Lara”, prezent și el pe cea mai mare platformă de filme și seriale din lume, iată că și serialul cu același nume va putea fi urmărit aici, devenind, astfel primul și singurul serial românesc de pe Netflix. Scenariul filmului "Lara", o producție MIXTON MOVIE - divizie a MIXTON MUSIC - a fost scris după o idee concepută de Cătălin Dascălu (Mixton Music), managerul artistei. Producția este împărțită pe sezoane și relatează o adevarată poveste din viața unei adolescente care s-a pierdut într-o metropolă și nu poate lua legătura cu niciun apropiat, din cauza faptului că și-a pierdut memoria. Întreaga acțiune se petrece în jurul acesteia și a noilor prieteni pe care și-i face, alături de care înfruntă situații limită și neașteptate, care îi vor ține, atât pe copii cât și pe cei mari, cu sufletul la gură. De regia peliculei, s-a ocupat Ciprian Iacob, iar în rolurile secundare interpretează Mihai Ungureanu sau Erika Moldovan. „Când am început filmările pentru serialul „Lara”, acum 3 ani, nu m-am gândit nici o clipă la succes, la rezultate sau la Netflix. Simțeam că am ceva de oferit și pur și simplu am făcut-o din dragoste și pasiune. M-am aruncat cu capul înainte, cum se spune. Asta face și mai mare bucuria mea de acum, când văd că am creat un produs care are un succes uriaș pe Youtube, este parte a unui adevărat fenomen și a ajuns în catalogul Netflix. Fericirea mea este cu atât mai mare cu cât atât serialul „Lara” cât și filmul de cinema au fost filmate în totalitate în Iași, orașul nostru de suflet, noi fiind primii care am pus Iașiul pe Netflix și pe harta cinematografică”, a declarat Cătălin Dascălu, producătorul peliculei. „Primesc des întrebarea de ce am ales orașul Iași să filmăm „Lara”. Am ales orașul Iași pentru că este orașul nostru de suflet și pentru că am vrut să arătăm tuturor ce locuri frumoase sunt în Iași. Nu e prima oară când încercăm să punem Iașiul pe hartă: de 10 ani organizăm la Iași, în fiecare vară Festivalul Internațional MusicForKids la care aducem an de an concurenți din peste 20 de țări”, conchide Alina Todască, director de producție.

Comentarii

Postări populare