Ioana Cristodoru- “Există un trend ascendent pentru pantofii casual, cu elemente de design diferențiatoare”- Vanilla Days, un brand de România de calitate superioară

Dacă facem un inventar al celor pe care îi numim antreprenori ce aparțin acestor vremuri, vom înțelege că mulți dintre ei ar trebui reabilitați. În sensul că ar trebui salvați. Ioana Cristodoru, brand managerul Vanilla Days, spune că pentru ei această perioadă nu reprezintă un impediment, ci dimpotrivă, au învățat din mers că lucrurile pot evolua dacă vor folosi obstacole în scop constructiv. Brand-ul lucrează cu materie primă de calitate și, peste toate, are colecții care se disting pentru ca feminitatea și elegața să fie puse în valoare prin accesorii unice. Cum s-a născut brand-ul Vanilla Days și cum a venit ideea unei astfel de afaceri? M-a fascinat procesul de creație a articolelor de încălțăminte încă din copilarie. Admiram atât munca meticuloasă pentru fabricarea pantofilor cât și reacția de bucurie a oamenilor care se prezentau pentru a-i proba. Mai târziu, am simțit că acest domeniu profesional mă completeaza perfect și îmi ofera satisfacția de care am nevoie. Care a fost cel mai vândut model? De asemenea, aș dori să îmi spuneți care sunt și azi cele mai vândute modele? Am cunoscut pașii esențiali și am realizat câteva produse pentru mai multe persoane apropiate, am participat la anumite evenimente speciale și am avut surpriza să primesc nenumărate comenzi pentru alte produse, de la cele care vedeau încălțămintea purtată de către prietenele mele. Am avut o satisfacție imensă, motiv ce m-a determinat să avansez la un nivel superior. Numele Vanilla reprezintă frumusețea și feminitatea, caracteristici esențiale pentru un proiect ca acesta. Pentru că am început proiectul VanillaDays cu o poveste, aceasta a fost reprezentată de o linie de pantofi definiți de accesoriul statement, fundița supradimensionată. Dacă până acum un an, în topul preferințelor clientelor noastre erau pantofii eleganți, acum observăm un trend ascendent pentru pantofii casual, cu elemente de design diferențiatoare.
Ce fel de piele folosiți? De unde o achiziționați și ce anume are special materia primă cu care lucrați? Articolele noastre sunt realizate din piele naturală, atât în interior cât și în exterior, fiind astfel pregătiți să încalțe pretențiile oricărei cliente. De unde inspirația pentru modelele Vanilla Days Modelele noastre sunt create acordând atenție sugestiilor venite din partea clientelor, cât și urmărind linia tredului internațional. Cum credeți că veți evalua ca brand pe piața din România. Vindeți și în străinătate? Unde vineți, numai online sau aveți și un showroom? Anul acesta, echipa Vanilla s-a mărit, diversificându-și astfel catalogul de produse adaugând colecția de haine. În crearea acestora, folosim punctele noastre forte și experiența acumulată în toți acești ani. Comercializam produsele noastre atât în showroom-ul fizic din București, pe piața din România dar și din Europa. Cum gestionați afacerea în aceste timpuri, deloc ușoare Din fericire pentru noi, această perioadă nu reprezintă neapărat un impediment, ci mai degrabă o pistă de evoluție, folosind obstacolale în scop constructiv. https://www.vanilladays.ro

Comentarii

Postări populare