Cătălina Brînză: “ În business, ca și în orice alt tip de relație, ne asumăm responsabilitatea pentru toate acțiunile noastre.”



Antreprenoriatul în România este o provocare. O afacere se pune pe roate numai dacă lucrurile sunt luate în serios și ești un om organizat. Este nevoie de multă trudă,  pasiune,  dar și de multă experiență acumulată în timp, pentru ca ceea ceîntreprinzi să fie un succes. Cătălina Brînză vine cu dovada clară că oricine poate. Poate orice, important este să vrea! Așa s-a născut AllBoutique.

“Ideea de AllBoutique a prins contur în anul 2013, după aproximativ nouă ani de experiență în fashion, retail, import și distribuție, iar trei ani au inclus și zona de comerț online. Când a trebuit să iau o decizie asupra viitorului meu profesional, acest proiect a venit natural, era o continuare firească a activității mele de până atunci.
Experiența acumulată până atunci m-a ajutat foarte mult să pun pe picioare magazinul online. Știam de ce anume am nevoie, cum să obțin ceea ce îmi trebuie și care sunt pașii pe care trebuie să îi urmez. Formarea mea profesională nu are legătură cu domeniul în care activez acum.  La bază eu sunt asistent social, însă nu am profesat niciodată. Ca orice fată, încă de de mică am visat la această lume a modei,  am visat să lucrez cu tot ce înseamnă vestimentație, cu designeri, cu modele, să fac ședințe foto, lansări de colecții și toată nebunia asta frumoasă. Când am luat contact prima dată cu acest domeniu, am fost fascinată, mi-am dat seama că asta vreau să fac, am visat la un business al meu în fashion.
Afacerea asta a început cu resurse proprii și cu ajutorul a doi prieteni care s-au oferit să mă ajute cu realizarea site-ului, iar in prezent business-ul se autosusține.”




Uși ferecate pe care le-a deschis singură. Toată munca pe care o face este ca un tonic pentru ea. Oferă ce e mai bun de la designeri sau producători mai mult sau mai puțin renumiți și descoperă oameni talentați, pe care trebuie să îi cunoaștem și noi.  Talentați, vrednici și valoroși prin tot ceea ce fac ei...





“Ca orice antreprenor, la început, am fost one man show: am învățat să prelucrez poze, să administrez conținutul de pe site, să mă ocup de social media, să fac colete, facturi etc. Cred că este foarte important ca atunci când îți alegi un business și nu ai bani să angajezi oameni, să te gândești că tu va trebui să susții toate departamentele din business, va trebui să îți știi fiecare proces în parte, astfel încât să poți pune afacerea pe roate. Pe AllBoutique promovăm producători români, designeri la început de drum, pe care nu-i găsiți foarte ușor în mediul offline sau online.
Cumva, mi-am propus să descopăr oameni talentați, care creează lucruri frumoase, dar care nu au banii și timpul necesar pentru a se concentra și pe promovare. Asta facem noi la AllBoutique pentru ei, ne-am concentrat pe a construi brandul AllBoutique, astfel încât clienții noștri să aibă garanția unor produse de calitate, deja testate de noi, chiar dacă ei nu au auzit de acel producător sau designer.
Iată un motiv bun să vă placă AllBoutique, pentru că încurajează și susține producția autohtonă, pentru că investim timp și încredere în tinerele talente, în cei care își doresc să construiască ceva în țara noastră și care nu vor să plece peste hotare. Asta mă împlinește pe mine ca om, dă un sens existenței mele, îmi place să cred că pun și eu umărul la dezvoltarea acestei țări, în a schimba mentalități și percepții. Voi mai spune și că mă bucur că pot da ceva înapoi comunității în care trăiesc și mă dezvolt.”




Calitate înainte de toate, custom-made și pricepere în alegerile pe care le face pentru ca AllBoutique să fie un shop online suspendat pe un piedestal

“Cel mai important lucru la care sunt atentă este calitatea produselor, adică materialele folosite și atenția la detalii, la finisaje. Contează foarte mult pentru mine să ofer servicii de înaltă calitate clienților mei, de aceea toți producătorii prezenți pe AllBoutique trebuie să pună satisfacția clientului pe primul loc. Pe lângă măsurile standardizate, noi ne ducem mult și în zona de custom-made, lucrând produse după măsurile clienților, atât la haine cât și la încălțăminte, de aceea aici producătorul sau designerul are un rol foarte important, trebuie să fie dispus și deschis la a realiza astfel de produse.
Majoritatea pieselor de pe AllBoutique sunt realizate de designeri și producători români. Colecțiile de haine, încălțămintea, accesoriile și cosmeticele sunt realizate exclusiv în România. O parte din colecția de genți este produsă în Italia.”

Responsabilitate asumată față de orice client AllBoutique

“Da, și în business, ca și în orice alt tip de relație, ne asumăm responsabilitatea pentru toate acțiunile noastre. Așa cum spuneam mai sus, mai întâi de toate noi am creat brandul AllBoutique, clienții iau contact direct cu noi, nu cu producatorii, noi suntem interfața, așadar noi le rezolvăm problemele pe care le au cu produsele achiziționate prin intermediul magazinului nostru. De la schimbul de mărimi sau produse, până la returul final și returnarea banilor.”

Despre target-ul AllBoutique   
“Recomandarea mea pentru fiecare clientă este să aleagă hainele și accesoriile care o pun cel mai bine în evidență, în care se simte bine, în care se simte specială, unică. Poate fi o piesă din colecția nouă, sau poate fi o piesă de acum două sezoane. Acest lucru nu contează atât timp cât posesoarea ei este bine pusă în valoare.
AllBoutique vine în sprijinul clientelor cu colecții în serii mici, cu modele care se schimbă destul de des, astfel ca șansele de a te întâlni la birou cu o colegă care poartă aceeași rochie ca tine sunt destul de mici. Te poți diferenția foarte ușor dacă alegi o ținută de pe AllBoutique și cred că asta își dorește orice femeie, să se simtă unică, diferită, sa fie remarcată.Targetul AllBoutique este reprezentat de femeile cu vârste cuprinse între 25-50 de ani, care știu ce vor, care îndrăznesc să iasă din anonimat, care vor să se diferențieze, care nu mai caută doar branduri de masă, ci aleg produse realizate local, special pentru ele. “






Este înaintea profitului, urmărește trend-urile, investește în training-uri și oferă prețuri accesibile. Așa se autodefinește ca antreprenor...

“Am început această afacere în  anul 2013, dintr-o pasiune și o dorință mai veche, așadar am pus mult suflet și multă muncă să ajungem aici: un magazin de referință pentru femeile care caută și își doresc haine create de designeri și producatori români, la prețuri accesibile. Ne bucurăm atunci când primim comenzi de la românce plecate în străinătate și care aleg să poarte la nunta lor pantofi sau rochii cu motive tradiționale, într-o interpretare modernă, românce care, practic, aleg să poarte România. Astea sunt momentele în care știi că faci bine ceea ce faci.
Nu am o definiție a mea ca antreprenor, însă pot spune că sunt un antreprenor care muncește mult, orientat spre satisfacția clienților înaintea profitului, care investește în traininguri și în formare, curios să învețe și să se dezvolte. Nu cred că un business poate să crească daca nu este în pas cu dezvoltarea atât de rapidă din ziua de azi. Trebuie să urmărești trendurile și să vezi cum poți face mai bine ceea ce faci deja.”

Sfat de antreprenor
Să nu înceapă o afacere într-un mediu despre care nu știu nimic și nu sunt dispuși să se implice 100%, adică nu îți deschide o spălătorie auto dacă nu ești dispus să speli mașini atunci când nu ai personal! În al doilea rând, să fie conștienți că este nevoie de multă  muncă, ziua de lucru nu va mai fi mai fi de opt ore, ci de 10-12-14. Dar daca ți-ai ales business-ul potrivit, nu o să simți că muncești, totul vine din pasiune.
Viața de antreprenor e foarte frumoasă, vine cu foarte multe avantaje și libertăți dar, în același timp există și nesiguranța zilei de mâine, de luna viitoare, când nu știi cate vânzări sau proiecte vei avea, dacă vei avea bani de taxe și salarii etc., însă sunt niște riscuri asumate. Cu toate acestea, mă bucur de viața de antreprenor, de provocările care apar zi de zi, de oamenii noi pe care îi cunosc, de proiectele în care mă implic, îmi place foarte mult și nu mă vad reintorcându-mă în postura de angajat.”

https://allboutique.ro/bijuterii.html


Comentarii

Postări populare