Orice făptură frumoasă merită Blacklist











Pasiunea pentru desuuri  a existat întotdeauna în ceea ce mă privește, iar murmurul aprobator al bărbatului care m-a văzut îmbrăcată în ele m-a îndemnat să îmi umplu sertarul cu  și mai multe astfel de accesorii de pus direct pe piele.  Sunt ca niște semne vestimentare menite să trezească patos, o carapace pe care noi, femeile, o folosim, uneori pentru seducție. Alteori, le îmbrăcăm doar pentru buna dispoziție și pentru libertate de mișcare.

Îmi plac desuurile picant-șocante  ( în sensul bun al cuvintelor), cele care îți modelează frumos corpul și îți pun în valoare ceea ce trebuie să iasă în evidență.

Colecția Blacklist https://www.blacklist-shop.com/ se evidențiază prin modele interesante,  cu iz luxos din materile foarte fine.

Din motive practice, body-urile Blacklist au croieli foarte moderne, iar cine a îmbrăcat piesa asta vestimentară pentru prima dată, își va dori să cunoască și alte modele, pe care le va descoperi la fel de lejere și prețioase.

Deloc stridente, cu un rafinament ce poate fi perceput de orice ochi inițiat, desuurile Blacklist sunt compatibile cu ceea ce îmi doresc eu, astfel încât să mă bucur atât de acele detalii și dantelării  unice, cât și de acea simplitate rafinată la care tânjim atunci când îmbrăcăm lenjeria intimă.

Vă las aici câteva poze și vă invit să urmărți site-ul https://www.blacklist-shop.com/













































Comentarii

Postări populare