Caudalie VINOPUR cu ingrediente naturale pentru un ten matifiant și sănătos








Am obișnuit să vă țin la curent cu noutățile despre marca franceză naturală Caudalie și cred că deja v-ați familiarizat cu tot ceea ce înseamnă beneficiile acestor produse de calitate, pline de antioxidanți ce provin din vinul infuzat.

Rutina zilnică de îngrijire a tenului mă obligă să folosesc produse Caudalie, tocmai pentru că știu că atunci când le aplic pe față sunt sigură că mă voi uita în oglinda mea cu mult curaj și, de ce nu, cu admirație. Nu e nicio exagerare, Caudalie e apa mea de struguri de aplicat pe ten, iar soluția pentru protecția pielii vine de la substanțele nutritive bogate în minerale. Rolul lor este cel dorit de noi- hidratare, calmare, prevenție pentru îmbătrânirea pielii.

 Apa de struguri organică fără conservanți este ideală pentru strălucire, iar colecția VINOPURE are ca scop asigurarea purificării porilor deschiși. Ingredientele principale sunt acidul salicilic natural, precum și polifenolii de struguri și uleiuri esențiale organice, pentru o piele purificată și foarte netedă. O colecție perfectă pentru tenul mixt sau gras, pentru comedoanele ne prietenoase cu tenul...









Caudalie Vinopure Toner de purificare- 200 ml


Unul dintre armele noastre secrete pentru obținerea unui ten frumos încorporează un toner în rutina zilnică de înfrumusețare. Are rolul de  a matifia tenul, iar Vinopur toner te va ajuta să faci un pas mare în curățarea ca la carte a machiajului sau a impurităților. Este foarte important ca după demachierea de dimineața, să folosești acest toner pentru o aplicare mult mai ușoară și mult mai fină a machiajului. Pielea va fi foarte curată, netedă, fără aspect gras și nici uscat.




Caudalie Vinopure Ser de perfuzare a pielii, 30 de ml


Cine nu ar vrea să se bucure de  un produs numit "Skin Perfect Serum" ? Pe mine m-a fascinat mai ales când am aflat că unul dintre ingredientele principale este apa de trandafir. După ce m-am documentat, mi s-a oferit pe tavă încă ceva bun- defectele și petele tenului meu pot fi reduse cu serul Vinopur, iar polifenolii din seminte de struguri împiedică oxidarea sebumului din porii tenului meu. De asemenea, se poate obține acea exfoliere foarte fină, purifcarea tenului și hidratare optimă.









Caudalie Vinopure, fluidul de matifiere, 40 ml

Pasul final al colecției Vinopure este un hidratant adorabil. Îmi permit să îl numesc așa pentru că l-am testat deja și mi-a oferit cele mai plăcute surprize. Acest hidratant absoarbe excesul de ulei din piele, reduce imperfecțiunea și îmbunătățește textura tenului. Uleiul esențial organic oferă avantaje antiseptice care ajută la menținerea pielii curate, luminoase, în timp ce curăță porii de ulei, puncte negre și bacterii. Pentru a vă menține pielea hidratată, și matifiantă, apa de trandafir oferă hidratare pe termen lung și vă activează strălucirea aceea sănătoasă!





Produsele pot fi găsite în farmaciile HELP NET

Comentarii

Postări populare