Cum m-am bronzat astă vară








Știi cum e atunci când trece vacanța... Nasol. Îți revin în minte mecanic cele mai faine momente din timpul verii petrecute la mare și iese la iveală frumusețea unor clipe ca acelea pe care nu ai vrea să le pierzi niciodată.


M-am bucurat și anul acesta de mare cu străduință, ce-i drept, pentru că m-au înconjurat și alte griji. Totuși, am ajuns acolo unde mie îmi place cel mai mult. Exact acolo unde se varsă cel mai frumos Dunărea în Mare, în strălucirea galbenă, lichidă a celui mai frumos mal cu valuri line a Mării Negre. La Sfântu Gheorghe. 

Locul nu este numai pentru spirite libere ca-n Vama Veche, este și pentru oameni care cred că au devenit deja maturi, prinși de unicitatea satului pescăresc, de înstrăinarea de urban și aglomerație. Aici marea are întruchiparea eternității, iar plaja lată, cu iz sălbatic, îți dă momentul eliberării de tot și de toate. 

Cum m-am bronzat eu astă vară? Cu grijă maximă, iar în acest articol este despre cremele pe care le-am folosit atunci când am stat la soare. Nu pot să fiu ingnorantă și să nu scriu despre crema pentru bronzat perfect L'Erbolario, despre crema cu SPF 30, mai mult decât perfectă, de la Apivita sau mai ales despre AVENE, crema pe care am folosit-o pentru a-mi proteja atent copilul de soare. 

Distracția o las pe altă dată... Voi scrie probabil și cum m-am desfătat cu pește la Sfântul Gheorghe, dar acum e despre altceva.

Așadar, eu sunt o adeptă a procedeului corect atunci când stau la soare. Pentru că mai sus am scris despre lumina strălucitoare, galbenă, lichidă a soarelui din Sfântu Gheorghe, voi spune și că pielea mea a fost protejată cu succes de APIVITA. 

Anti-wrinkle Light Texture Face Cream Olive&3D PRO-ALGAE APIVITA este ideală pentru ca eu să nu mă întorc de la plajă cu un început promițător de riduri nedorite.  Este perfectă! Hidratează, protejează, alungă UV-ul cel rău, are 83% ingrediente naturale, îmi alintă obrazul, mă răsfață, îmi priește... Cu alte cuvinte o ador și sunt furioasă dacă o uit vreodată acasă când merg la plajă. O recomand!





L' Erbolario a fost la mare modă vara asta, eu l-aș purta pe mine și vara ce vine... Conține ingredinete sănătoase, naturale, mă bucură mirosul lui pe care îl adulmec la fiecare aplicare și mai ales văd cum culoarea pielii mele se schimbă într-un bronz frumos atunci când mă bucur de soare. Unguentul Superbronzant este genul acela de cremă care știe să cocheteze cu pielea ta, îi oferă șansa să nu se ardă și să arate impecabil. Spay-ul Sole L'Erbolario manevrează UV-ul astfel încât să nu atace cu ostilitate corpul nostru de femei sensibile, iar Dopo Sole L'Erbolario este vital și vesel pentru pielea care se întoace de la plajă. Îl ador și știu că pielea mea trebuie să asimileze după orice sesiune de plajă și acest produs. Peste toate, vitaminele și ingredientele naturale pe care le conțin aceste produse sunt o mană cerească pentru pielea bronzată. 


























AVENE este  pentru copilul meu. O prietenie frumoasă, un sistem de autoapărare împotriva rezelor solare care pot ataca grav pielea sensibilă a oricărui copil.  Complexul antioxidant unic și apa termală pe care le conține această cremă sunt ideale pentru ca pielea Anastasiei să fie bronzată fără probleme.  Conține, de asemenea,  un spectru foarte larg și sistem de filtrare UVA-UVB fotostabil. Nu este deloc uleois, lucru care îi face bine copilulu, iar absorția este rapidă. Recomand AVENE SPAY ENFANT VERY HIGH PROTECTION. 











Toate pot fi găsite în farmaciile https://www.sensiblu.com/

Comentarii

Postări populare