Regenerarea pielii cu dermanpen







Monica Roșu a ajuns pe mâna medicului dermatolog


Dubla campioană olimpică la gimnastică a vizitat de curând medicul dermatolog pentru o consultație de rutină. Ajunsă la cabinetul din str. Puțul lui Zamfir 37, sportiva și-a evaluat mai multe alunițe, a aflat informații despre dermul său și a făcut un tratament special pentru nevoile tenului. „La indicatiile medicului dermatolog, Daniela Cățănaș am optat pentru un tratament de curățare, dar mi-am extirpat și o aluniță. Am primit și produsele de îngrijire special pentru tipul meu de ten. O sa revin și pentru terapia Dermapen cu microace ce mi-a fost recomandată. Consider că a venit momentul să acord mai multă atenție tenului”, a mărturisit Monica Roșu.
Hidratare cu dermapen


Sportiva își va hidrata tenul și va elimina ridurile fine cu ajutorul terapiei cu dermapen.

„Dermanpen este este un dispozitiv medical ce are atasate ace sterile de ordinul milimetrilor ce străpung pielea la o anumită adâncime și cu o anumită viteză. Astfel se creează microcanale dermice și se stimulează regenerarea pielii. Prin aceste canale se pot absorbi până la 80% mai mulți nutrienți aplicați pe suprafața pielii, astfel încât dermul va fi inundat de substanțe foarte benefice în procesul de regererare. Cu ajutorul acestui dispozitiv se induce formarea de colagen în piele. Este tratamentul recomandat pentru ridurile fine, pielea pătată de la soare, pielea deshidratată, pori dilatați, precum și cicatrici și vergeturi”, a mărturisit dr. Daniela Cățănaș.


Comentarii

Postări populare