Parfumul arăbesc, pentru o lume a simțurilor diferite..






Mă las adeseori furată de aromele unor parfumuri. Când le sesizes aroma, le consider minunate și, după ce mă abandonez în mireasma lor, îmi dau seama că, de fapt, nu mi se potrivesc. 

Parfumul trebuie ales cu grijă și cu multă înțelepciune, zic...  Există multe parfumuri scumpe deloc prietenoase cu PH-ul meu și parfumuri mult mai accesibile la preț, care mi se potrivesc perfect. 

Voi aminti de miresmele arăbești. Misterioase, atipice, menite să îți năpădească amintiri. Asta e menirea unui parfum până la urmă, nu? Să îți bucure simțurile, să te învăluie în mister, să devenim enigmatici pentru cei din jur după ce le aplicăm pe corp. 












 Atunci când le-am găsit pe raft, m-am îndreptat instinctiv spre parfumul cu oud. Ador acest imgredinet  și, peste toate, simt că mi se potrivește. O aromă deloc domolă care-mi satisface simțurile. Genul de parfum care nu tolerează nimic. Îți place sau nu, ți se potrivește sau nu!

La nivel spiritual, un parfum arăbesc de calitate face minuni. Te ajută să fii unică.
Persită, iar calitatea își spune cuvântul.

Le-am descoperit pe cele de la https://www.facebook.com/Dubai-Design-Parfumuri-1585800384783968/?fref=ts, în incinta magazinului din bulevardul Dacia nr. 39. Un magazin ca un rai, unde hainele de deigner, bijuteriile și parfumurile te provoacă. Mie mi-au rămas în minte parfumurile arăbești, le-am descoperit calitatea, mi s-au agățat de suflet și mi-am dat seama că sunt de neprețuit. Spun asta pentru că prețurile nu sunt deloc mari, iar dacă te vei împrieteni la un moment dat cu ele te vei simți privilegiată și din acest punct de vedere. Preț mic, calitate supremă.

E drept că îl ador pe cel cu Oud însă, dacă ție îți plac notele de bază ca moscul, iasomia, șofranul, tămâia, piperul sau chihlimbarul, fii sigură că sunt acolo, printre toate acele minuni orientale de-a dreptul fascinante.

Striurile dantelate ale unor recipiete, precum și alte accesorii înșirate pe sticlele care îmbracă parmurile sunt o altă atracție. Am apreciat întotdeauna efortul de a ambala un parfum bun într-un recipient la fel de valoros și interesant. Le descoperi frumos, armonios, reconfortant. Știi că acolo vei găsi aroma perfectă.








Comentarii

Postări populare