Calendarul evenimentelor de feminitate pentru Bucuresti, martie 2017 by Elena Cucicovschii




Elena Cucicovschii, autoarea workshopu-urilor Arta de a fi femeie si-a pregatit calendarul pentru acest sezon. Asadar, daca esti interesata, te rog sa primesti informatiile oferite de ea.

"A trecut ceva timp de cand nu ne-am vazut. Ce-i drept, am avut o perioada foarte aglomerata. Din octombrie 2016, de la ultimul seminar si pana acum am reusit sa fac multe lucruri  care ma fac sa ma simt extrem de implinita. Important e ca am gasit in sfarsit formula succesului feminin. Am invatat  cum sa fac din corpul meu cel mai bun prieten sa-mi ajunga dorinta, vitalitatea, energia pentru tot ce mi-am propus si uite ca am reusit cu brio. 
Am invatat, de asemenea, sa-mi scriu propriul roman de dragoste si vin in curand cu un workshop in luna martie despre energia banilor si femeia. 
Am invatat sa ma iubesc si sa ma pretuiesc mai mult, am invatat sa fiu extrem de puternica energetic si nici un factor extern sa nu ma afecteze ( asta datorita profesorilor mei). 

Lasam vorba, iti povestesc mai multe cand ne vedem personal, dar acum vreau sa-ti zic despre experientele si competentele  mele profesionale in aceasta perioada cat nu ne-am vazut: am facut ultimul modul al scolii internationale de psihologie, unde in data de 27 februarie imi iau diploma de psiholog, am facut Academia de on - line trainer, lucru care mi-a oferit sansa sa ma extind pe tot spatiul on-line pentru vorbitorii de limba rusa ( am fost apreciata ca cea mai buna eleva), am participat la atelierul de creativitate a lui Elizabeth Gilbert, am fost in Italia, pe malul marii in locul meu de putere in plina iarna pentru a sta de vorba cu mine, cu destinul meu, vocatia mea. 

Dupa ce ne-am inteles, am plecat la Moscova  unde am participat la un  eveniment grandios care a fost organizat pentru traineri in feminitate din toata lumea ( vorbitori de rusa).Evenimentul se organizeaza o data la doi ani de Academia trainerilor si acolo se nasc idei, programe,metode, competente noi. Mi-am licentiat international programele. Am adus programe noi in Romania si in spatiul on - line, am invatat noi tehnici pentru partea transformationala a trainingului.  Dupa ce m-am intors de la Moscova, am plecat  la Londra pentru a participa la un seminar care mi-a schimbat viata. Acolo am avut ocazia sa cunosc elita femeilor din toata lumea si cel mai puternic si scump trainer in feminitate si experta in practicile energetice feminine din toate culturile. ( un seminar de 4 ore costa 2000 euro). Ea mi-a confirmat ca sunt facuta pentru asa ceva, imi urmez calea si mi-a aratat semnele de pe corpul meu care vorbesc despre asta. Am mostenit darul de la bunica mea. M-a invatat foarte multe lucruri, dar care atunci pentru mine nu aveau explicatie logica si baza stiintifica. Abia acum realizezi cu ce instrumente m-a inzestrat. Sa se odihneasca in pace…  
Voi dragile mele cunoasteti conceptul meu, stiti ca combin psihologie cu energie. In cateva zile plec la Kiev pentru a participa la congresul dedicat psihologilor. Vin experti din toata lumea. Am mai participat in aceasta perioada  la un program al unui psiholog renumit, Natalia Holodenko ( o iubesc mult de tot) « Cum sa nu fii modesta», am inceput sa-mi dezvolt creativitatea cu ajutorul oamenilor renumiti in domeniu precum: Twyla Tharp, Julia Cameron, Garr Reynolds. Am devenit licentiata Academiei succesului a lui Nikolay Latanski, programe elaborate impreuna cu Jack Canfield. Proiect care ma va ajuta sa ies la auditoriul din Germania, Belgia, Anglia si multe alte tari europene cu programe mondiale de top. Recunosc, am la baza deja de 10 ani doar scoala ruseasca. Am incercat anul acesta la Paris, in Olanda, dar nu rezonez din pacate. Creierul meu e rus)
In plus m-am apucat de cantat, mi-am luat masina de cusut si am mai facut un curs unde am invatat sa elaborez mandale energetice. Nu stiu ce se intampla , dar am devenit foarte constienta de timpul meu, de viata mea, de puterea mea feminina, de sexualitatea mea si energia mea feminina. In sfarsit am curaj sa dau nastere la toate proiectele si ideile care imi trec prin cap. Nu ma indoiesc nici o secunda de profesionalismul, talentul meu si calitatea informatiei pe care o furnizez. Va mai spun ceva ce si mie nu-mi vine sa cred. In toata agitatia asta planificata am inceput si mai mult sa-mi pretuiesc familia, sotul meu iubit, copilul meu minunat. Relatia noastra infloreste pe zi ce trece. Crestem si ne dezvoltam impreuna, iubindu-ne si sustinandu-ne reciproc. Copilul are rezultate foarte bune la scoala. Am observat ca Osho avea dreptate: cu cat mai mult te iubesti, cu atat mai multa dragoste daruiesti. 
Incantata, indragostita de viata si inspirata la maxim vreau sa-ti aduc la cunostinta urmatoarele programe elaborate de mine care se vor tine in luna martie la Bucuresti:

7 martie, ora 19:00 - «Seara usilor deschise cu Elena Nadir»
Acest eveniment gratuit l-am conceput special pentru voi dragile mele, pentru a va oferi cea mai completa imagine a energie feminine. Vom explora conceptul de energie masculina si feminina la nivel mental - rational, la nivel energetic, la nivel de comportament si strategii. Vom face teste, exercitii, practici energetice pentru a va ajuta sa simtiti cum e sa fii in acea energie feminina despre care se vorbeste atat de mut. 
Locurile sunt limitate, doar 50 de femei minunate. Pentru participare va fi nevoie sa completati formularul care va fi afisat in pagina evenimentului.https://www.facebook.com/events/1378728678845483/ 



8 martie, ora 19:00 meditatia Kundalini
Meditație "Kundalini" - meditație dinamică. Autorul tehnologiei: Osho Rajneesh. Se recomandă să se efectueze în conjuncție cu meditația dinamică.
Meditatia Kundalini este format din patru etape. Durata meditatiei este de 60 minute, fiecare etapa dureaza - 15min. 
In prima etapa eliminam blocajele interne care interfereaza cu fluxul adecvat de energie. Trezim si eliberam energia. A doua si a treia etapa de meditatie ne ajuta sa transformam energia in bucurie si fericire.  Meditatia Kundalini - cel mai bun mod de a încheia în mod corespunzător ziua!
Noi o facem intr-o anumita zi a lunii, in cercul puterii feminine pentru a amplifica sexualitatea si creativitatea!
Pret: 50 lei


11-12 martie, ora 11:00-19:00 - training-ul « Tainele zeitelor»

«Tainele zeitelor» este un training intensiv de doua zile, un program transformational la nivel celular. 
In diferite culturi, femeile care stapaneau tainele sacre ale tineretii si ritualuri de amplificare a energiei feminine - mereu aveau un succes fantastic la barbati, de sfaturile lor se tinea cont, insoteau barbatii la intalnirile de stat, erau iubite cu pasiune, cucerite si adorate iar si iar. Cum sa devii o astfel de femeie? In ce consta marele mister? Vei afla in data de 11 si 12 martie la cel mai puternic program transformational elaborat de E. Cucicovschi « Tainele zeitelor». Vei afla despre tehnicile Afroditei - zeita elementului de apa, tainele Gherei - zeita elementului de pamant, tainele Artemidei - zeita elementului de foc si  tainele Persefonei - zeitei elementului de aer. Legenda spune ca femeia care a aflat despre toate aceste taine sfinte, devine foarte norocoasa in viata. 
Acest eveniment este o oportunitate unica pentru a incepe sa traiesti in armonie cu sine si lumea din jur, sa-ti gasesti echilibrul interior si feminitatea pura daruita femeii de natura. 
Trainingul se tine doua zile si se lucreaza practic ( tehnici si practici stravechi). Fiecare participanta primeste suport de curs si un program structurat dupa care poate lucra in mod independent.  
Viata ta poate decurge complet dupa regulile tale si eu stiu cum o poti face! 

Locurile sunt limitate. Mai sunt 5 locuri. 

Pret - 1125 lei pana pe 1 martie
Pret - 1300 lei perioada 1-10 martie
Pret - 1500 lei in ziua evenimentului

P.S. Vei afla una din cele trei, cele mai puternice si sacre practici energetice feminine din toate timpurile. https://www.facebook.com/events/1208839615874705/

13 martie, 18:30 - workshop « Cum sa te iubesti»
Prin acest workshop accesam puterea de acceptare de sine. Participand ai o super sansa sa scapi de sentimentul vinovatiei si nemultumirii fata de tine insuti. Vei deveni autosuficienta, iti vei gasi libertatea interioara, te vei iubi si te vei accepta asa cum esti. Iti vei simti adevarata valoare. Vei deveni unica, dorita, deosebita pentru tine insuti si cei din jurul tau. 
Pret: 200 lei pana pe 1 martie
1-13 martie - 250 lei. https://www.facebook.com/events/223207428144188/




14 martie,ora 18:30  - workshop « Energia banilor»
Ce astepti de la bani si pentru ce ainevoie de ei? Ce ar trebuie sa faci daca fluxul de bani in mainele tale e ca apa printre degete? De cati bani ai nevoie ca sa te simti libera? Ce sa fac ca sa ies la alt nivel finaciar? Daca te intereseaza raspunsurile la aceste intrebari, te astept la acest workshop. 
Workshop-ul este compus din doua parti practice:
- Originea banilor
- Exercitul " determinarea zonei de confort financiar"
- Meditatia " lumanarea verde"
- Piramida banilor
- Convingerile despre abundenta si bani
- Exercitiu energetic " clientul si banii"
- Exercitiul energetic " binecuvantarea parintilor pentru o viata bogata si fericita"
- Jocul " banii ca o componenta fizica"
- Calculam coeficientul bogatiei
Crearea magnetului pentru bani
- Practica energetica " fluxul banilor"
- Ritualuri pentru atragerea banilor

Fiecare participanta primeste suport de curs cu practicile si meditatiile pe care le vom lucra impreuna + lumanare - ritual facuta de samanii din Siberia " cresterea finaciara". Lumanarea va fi efectuata la comanda mea speciala.
Inscrierile la workshop se fac pana la sfarsitul lunii la : fiifeminina@gmail.com . Locurile sunt limitate.
Pret: 300 lei https://www.facebook.com/events/1720806144916273/



16 martie, ora 18:30 - workshop « Resetarea» 
In aceste cateva ore de participare, cursantele isi schimba viata! Facem practici energetice feminine pentru a elimina legaturile nedorite, tot ce ne incurca si ca urmare simtim imediat explozie de energie. Purificam spatiul personal si campul energetic, ceea ce ne permite sa ne umplem doar de resurse. Rupem legaturile nedorite energetice sexuale, lucru care ne ajuta sa construim o relatie sanatoasa si sa canalizam energia asupra barbatului de alaturi ( doar stiti ca barbatii se alimenteaza energetic de la femei prin actul sexual, iar legatura energetica tine 7 ani , chiar daca a fost o singura noapte). Rupem legaturile emotionale, toate dependentele, tratam ranile sufletesti, ne eliberam de programele trecutului. 
In aceasta zi vei lasa sa plece din viata ta tot ce te incurca sa fii fericita!
Pret: 250 lei  https://www.facebook.com/events/964582963675704/
Inscrierile se fac la : fiifeminina@gmail.com


17 martie, 18:30 - workshop « Arta flirtului. Tainele seductiei»
Acesta este cel preferat workshop al meu. Atentie! Daca esti fata buna sau intentionezi asa sa ramai mereu - nu veni! 
Workshop-ul este elaborat pentru fetele rele!!! 
Vei invata cum sa fii magnet pentru  barbati. 


18 martie, ora 17:00 - petrecere « Un an de Arta de a fi femeie cu Elena Cucicovschi» - eveniment gratuit

Inscrierile se fac la fiifeminina@gmail.com

Toate programele by Elena Cucicovschi sunt marca inregistrata. Am reusit sa o fac si pe asta)
P.S. In caz ca nu puteti participa, avansul sau plata nu se returneaza. 


Comentarii

Postări populare