Evazatii, pantalonii care se ambitioneaza sa revina in moda. Ii ador!!!





Sunt genul de pantaloni ce reusesc sa imi dea pofta de viata. Ma simt dichisita in ei, mai ales daca sunt jeansi, iar daca ii asortez si cu o pereche de incaltari cu toc potrivit,  atunci pot spune ca am reusit sa imbrac tinuta perfecta.

Le adaug  o camasa, fie din matase, fie din satin, iar daca mai pun si un colier la moda, atunci look-ul meu va deveni cu adevarat rafinat.
Cred ca am in dulapul de haine patru sau cinci perechi de pantaloni evazati, iar jeansii raman preferatii mei. Sunt la indemana atunci cand nu am chef de alte izbucniri vestimentare si sunt valorosi atat pentru o tinuta de zi, cat si pentru o tinuta de seara.


Va invit sa admirati aici, pe blog, pantalonii evazati si sa imaginati tinute care v-ar oferi lejeritate si confort. Sunt din nou la moda, sau, as spune, au fost intotdeauna...




























Comentarii

Postări populare