Pantalonii largi, buni la toate

Îi am în garderobă, iar când mi-e poftă de ei, îi îmbrac la o cămașă largă, cu un tricou gri petrol, cu o sanda vara sau cu cei mai cool adidași cumpărați de mine luna trecută de pe cel mai nou site cu încălțări sport.

Ultimii pantaloni largi i-am luat de la Humana, iar în mijloc vară am găsit unii cu o croială la modă în magazinul Massimo Dutti, la jumătate de preț. Sunt cu o măsură mai mari, nu pentru că nu ar fi avut măsura mea, dar îi voiam de-a dreptul foarte largi. Adorabili! Eu, voioasă și victorioasă că am găsit ceva atât de frumos și prețios. Îmi plac pentru că sunt versatili, îi voi purta la toamnă cu sacoul meu masculin, cu o eșarfă în culori pastel, cu părul prins și ochelari retro.

Pentru că aseară mi-au căzut ochii pe site-ul h&m, la noua colecție apărută acum, vă voi spune să nu ratați jeansii largi creați de ei pentru sezonul care urmează. Timpurile noi aduc modele noi, așa cum îmi place mie să spun. M-a fascinat un model de jeans cu oarecare nuanță clasică, dar cu o croială largă, cu talie înaltă, foarte lejeri. Peste ei poți să îmbraci și o fustă largă sau o rochie hippie cu volane statement.

Comentarii