Idei de amenajare am tot timpul și cred că aș fi o bună decoratoare dacă aș avea o casă foarte mare în care să încapă toate lucrurile frumoase pe care aș vrea să le am alături de mine. Îmi plac foarte mult grinzile cu finisaj din lemn, îmi place griul petrol amestecat cu mobilierul din lemn cald, culorile delicate ca un albastru stins, în tonuri medii, dar și cele aprinse, sau albastrul marin. Voi avea un dormitor cu oglindă mare, cu o ramă în nuanță cyan și o canapea cu perne într-un gri metalic strălucitor. Lampa înaltă va fi albă, iar peretele din față va avea o culoare întunecată, luxoasă, pe care vor fi atârnate meșteșuguri tradiționale adunate din sate. Dulapul din lemn masiv este înalt, are coroana unui rege și poartă pe uși sculpturi în miniatură pe care trebuie să le privești cu admirația unui bun cunoscător. Apoi, din camerele mele nu lipsesc vazele pentru flori multe, colorate, mereu adaptate anotimpului.

Comentarii