DOUGLAS celebrează spiritul antreprenorial și succesul românesc prin promovarea brandurilor locale, în cadrul proiectului ROBrands
● DOUGLAS continuă misiunea de susținere a brandurilor românești și a producătorilor locali în cadrul proiectului ROBrands; ● Lavinia Ivas, CEO Douglas România: „Pentru DOUGLAS, ROBrands este un proiect de suflet, născut din dragoste pentru frumusețea autohtonă și brandurile locale, din încrederea în antreprenorii români și din convingerea că împreună putem face lucruri formidabile. Încă de la început, ne-am propus să creăm o platformă unde producătorii locali să le poată oferi clienților produse excelente, pe care aceștia și le doresc, oferind susținerea și expunerea pe care acestea o merită”.
București, 28 noiembrie 2023 – DOUGLAS România continuă misiunea de susținere a brandurilor românești și a producătorilor locali în cadrul proiectului ROBrands, singura platformă premium de frumusețe dedicată producătorilor locali.
„Pentru DOUGLAS, ROBrands este un proiect de suflet, născut din dragoste pentru frumusețea autohtonă și brandurile locale, din încrederea în antreprenorii români și din convingerea că împreună putem face lucruri formidabile. Încă de la inceput, ne-am propus să creăm o platformă unde producătorii locali să poată oferi clienților produse excelente, pe care aceștia și le doresc, oferind susținerea și expunerea pe care acestea o merită. Astfel, împreună putem face ca ROBrands să devină destinația preferată a celor care își doresc să susțină producătorii locali, promovând excelența pe piața produselor cosmetice românești. Pentru anul următor ne propunem să extindem portofoliul cu cinci branduri noi.” a declarat Lavinia Ivas, CEO DOUGLAS România. „ROBrands este declarația noastră de dragoste pentru frumusețea românească!” a mai completat Lavinia.
Creat în 2020, cu scopul de a susține antreprenorii și producătorii locali, proiectul ROBrands s-a transformat în misiunea DOUGLAS de a promova mărcile românești, devenind un pilon important al strategiei de dezvoltare a companiei în România.
ROBrands oferă românilor peste 1600 produse de la 37 de branduri și își propune să susțină dezvoltarea industriei cosmetice românești, oferind în același timp clienților produsele locale pe care aceștia și le doresc. Pe platforma ROBrands românii pot găsi produsele lor preferate de îngrijire a corpului și a feței, igienă personală, machiaj, accesorii și parfumuri. Proiectul s-a extins semnificativ, prin dezvoltarea categoriei home & lifestyle care include accesorii pentru casă și lumânări. Încă de la lansare, un procent semnificativ din brandurile adăugate în categoria ROBrands a venit în urma nominalizărilor făcute de consumatori.
Comentarii
Trimiteți un comentariu