Interviu- Amalia Georgescu, antreprenor -“Amylia este un vis împlinit din pasiune pentru frumusețe, lumea arabă și cea a parfumurilor”

Esențe ale luxului create din pasiune pentru parfumuri unice. Amalia Georgescu ne vorbește despre Amylia, un brand românesc construit cu perseverență, răbdare și cu idea unei afaceri care se dezvoltă printr-o gamă proprie de parfumuri unice, de calitate premium, dar și cu gama Diamond Nourishing Serum, un ser cu pulbere de diamante, pe care multe dintre femei l-au găsit irezistibil.

Când s-a lansat Amalia Georgescu în antreprenoriat și care au fost cele mai mari provocări în acest domeniu? Vă rog să enumerați business-urile pe care le dețineți în acest moment. De asemenea, aș mai dori să știu care sunt satisfacțiile unui antreprenor și cum vă adaptați pe piața din România?

Am pășit pe calea antreprenoriatului la doar 26 de ani, în 2010, când am creat brandul Ama Green Optic, prin care dețin în Ploiești trei magazine de optică medicală. 12 ani mai târziu, în 2022, am început dezvoltarea unui nou business, de data acesta în industria de beauty. Astfel, am lansat Amylia, un business cu produse de cosmetică și parfumerie premium. Cât despre provocările din antreprenoriat, ele sunt extrem de multe. Dar, antreprenorii sunt acei oameni de afaceri care au curajul și determinarea de a depăși orice obstacol care stă în calea realizării visurilor lor. În mediul de business actual, care este unul ultra-competitiv, m-am confruntat cu extrem de multe provocări. Frecvente au fost cele legate de: managementul timpului, capitalul, gestionarea fluxurilor de numerar, strategia de marketing și bineînțeles concurența. Nici un obstacol nu este de nedepășit. Este important să identifici și să conștientizezi ce anume poate sta în calea succesului afacerii tale și să construiești strategii eficiente de combatere a acelui obstacol. Perseverența, răbdarea, atitudinea pozitivă și dorința de a reuși construiesc calea către succes. Astfel, satisfacțiile nu au întârziat să apară, mai ales când văd că rata de revenire a clienților către Amylia, către produsele pe care le propun pieței sub acest nume, crește. Aceasta înseamnă că am reușit să fidelizez cumpărătorii prin calitatea cosmeticelor și parfumurilor, că strategiile mele de retenție a clienților au funcționat și că am construit o relație armoniosă cu ei.

Vindeți și în alte țări? Unde?

În această perioadă, suntem concentrați pe dezvoltarea pieței din România, dar avem planuri și pentru extinderea internațională. Desigur, cititorii voștri vor fi printre primii care vor afla despre ele, într-un viitor nu foarte îndepărtat.

Cum s-a născut gama de produse cosmetice Amylia? Ce are special?

Amylia este un vis împlinit din pasiune pentru frumusețe, lumea arabă și cea a parfumurilor. În urmă cu patru ani am dorit să creez o gamă proprie de parfumuri, unele unice, de calitate premium. Îmi doream ca femeile din România să aibă acces la parfumuri de lux la prețuri accesibile. Ideea a început să devină realitate în iarna lui 2021, când, în timpul unei călătorii de business în domeniul meu principal de activitate, optica medicală, am cunoscut owner-ul uneia dintre cele mai mari fabrici de parfumuri din Emiratele Arabe Unite, înființată în 1954 și care are o echipă formată din celebri parfumieri. Am început colaborarea cu acești producători și au urmat multe ore de testări de arome, luni de discuții despre ambalaje, sticle, capace și multe drumuri în Dubai. Toate au dus la ceea ce inițial părea imposibil, realizarea primei game de parfumuri marca

Amylia, un nume ce derivă din al meu, dar stilizat. încât să poate fi ușor de pronunțat în majoritatea limbilor.

Parfumurile Amylia sunt unice, sofisticate, irepetabile, adevărate esențe ale luxului. Ele au la bază un melanj de arome conceput special pentru noi de parfumierii fabricii partenere din Dubai. Acestă caracteristică ne diferențiază de competiție și face din Amylia un brand special. Specială este și gama de skincare, una revoluționară, ce are ca ingredient de bază pulberea de diamant. Primul produs din gamă, realizat într-un laborator din Timișoara, cu ajutorul unei echipe de chimiști și dermatologi, este serul cosmetic Diamond Nourishing Serum, a cărui unicitatea stă în combinația de ingrediente: pulberea de diamant, niacinamida și acidul hialuronic.

Care este feedback-ul celor care au cunoscut produsele Amylia? De ce ar trebui să folosim un ser care conține pulbere de diamante?

Reacția celor care cumpără și folosesc produsele noastre cosmetice este extrem de bună, peste așteptări uneori, mai ales când află că unele dintre acestea sunt produse la noi în țară, în Timișoara. Am avut un feedback pozitiv vizavi de serul cu pulbere de diamante, Diamond Nourishing Serum, încă de la lansarea lui în aprilie, el fiind foarte căutat la expozițiile de beauty și alte evenimente în cadrul cărora l-am ofertat. Calitățile lui sunt de necontestat, având un efect puternic hidratant, iar inovația constă tocmai în faptul că are la bază pulbere de diamant, un ingredient foarte prețios și foarte rar folosit, deoarece prețul său este foarte ridicat. Acest ingredient încetinește procesul de îmbătrânire, prin stimularea producției de colagen. De asemenea, pulberea de diamante ajută la exfolierea ușoară a stratului superior al pielii, permițând vitaminelor și ingredientelor din componența produsului să pătrundă în dermă profund și eficient. Feedback-ul este pozitiv, de asemenea, și în ceea ce privește parfumurile Amylia, româncele fiind amatoare ale notelor orientale, sofisticate.

Aș dori să ne povestiți câte ceva despre parfumuri. Ce v-a inspirat să le creați? Care sunt ingredientele pe care le vom regăsi în parfumurile Amylia?

Mi-au plăcut dintotdeauna parfumurile orientale, arăbești, pentru că te învăluie într-o aură de mister, lux și extravaganță. Exact acest aspect am vrut să îl transmit prin parfumurile Amylia, ale căror mixuri de arome inspiră senzualitate și rafinament. În parfumurile noastre se regăsesc note florale și fructate, de: paciuli, portocal, bergamotă, dar și note lemnoase, de: oud, cardamom sau mosc, ce fac din femeia Amylia una îndrăzneață și sofisticată.

Care este cel mai vândut sau cel mai dorit parfum și de ce?

Cel mai vândut este Silk Oud, deoarece este un extras de parfum foarte puternic și persistent, în care predomina oud-ul (lemnul de agar), supranumit și aurul lichid, și în care se regăsește toată dragostea mea pentru lumea arabă.

Ce planuri are Amylia?

Ne dorim extinderea la nivel național și internațional prin vânzarea francizei Amylia si dezvoltare rețelei alături de viitorii noștri parteneri. Conceptul de franciză este unul win-win. Astfel, venim în sprijinul anteprenorilor cu o rețea de furnizori sustenabili, cu suport logistic în amenajarea locației și desigur cu un sistem de marketing dedicat. Prin franciza Amylia, visul unui antreprenor de a avea o afacere în industria de frumusețe devine realitate.

https://www.amylia.ro/

Comentarii