Extinderea continuă: DOUGLAS România deschide al 40-lea magazin în Alba Iulia

• Al 40-lea magazin DOUGLAS deschis în Carolina Mall Alba Iulia

• Magazin premium cu o gamă largă de produse de frumusețe

• 123 de branduri disponibile în magazin, peste 40 de branduri exclusive

CEO DOUGLAS România Lavinia Ivas: „Vrem să aducem universul DOUGLAS cât mai aproape de clienții noștri atât prin experiența de cumpărături, cât și prin sprijinirea promovării afacerilor românești”

„Astăzi, sărbătorim o etapă importantă în dezvoltarea DOUGLAS, în România, prin deschiderea celui de-al 40-le magazin, din Alba Iulia”, a declarat Lavinia Ivas, CEO DOUGLAS România. „Ne aflăm la aproximativ 100 km de primul magazin DOUGLAS care a fost deschis în urmă cu 16 ani. Regiunile centrale și de vest ale țării joacă un rol important pentru noi și strategia noastră națională. Ambele regiuni au fost motorul dezvoltării noastre puternice în primii ani ai prezenței noastre în România.

Ne dorim să aducem universul DOUGLAS cât mai aproape de clienții noștri, atât prin experiența de cumpărături oferită în magazine și online, cât și prin sprijinirea și promovarea activă a afacerilor românești, în cadrul proiectului Ro Brands, dedicat exclusiv pieței locale." Magazinul oferă clienților săi o gamă largă de produse, cu un total de 123 de branduri. Peste 40 de branduri sunt exclusive, precum Kylie Skin, Florence by Mills, Bondi Sands, brandul asiatic COSRX, Purito, Belif sau Missha, iar în categoria de machiaj, brandurile exclusive Stila, Naj Oleari și IT Cosmetics.

Extinderea rețelei de magazine este doar începutul planurilor de dezvoltare ale DOUGLAS România. Compania are în vedere să continue investiția constantă în infrastructura online și promovarea mărcilor românești. La doar trei ani de la lansare, Ro Brands a reunit 37 de branduri românești și peste 1.500 de produse, iar compania derulează o strategie de accelerare a dezvoltării sale în anul următor.

Comentarii