Kate Moss în alb-negru

Are un gât plăpând, nici prea scurt, nici prea lung, brațele subțiri, picioarele lungi, în armonie cu trupul zvelt. O privești și îți tulbură sufletul.

Frumusețea este strălucitoare, frumusețea ei este desăvârșită, este genul acela de frumusețe pe care timpul nu o consumă. Am ales azi să o expun pe Kate Moss în vraja ei alb-negru. E prietenoasă cu fotografia alb-negru, o astfel de fotografie i-a adus faima, îmi place enorm cum se afișează în genul acesta de pictoriale.

Kate Moss este fotomodelul meu preferat. Știu, o spun ca o elevă de clasa a 5 a... Este idealul de frumusețe relevat de mulți designeri care au ales să o îmbrace sau să o urce pe un piedestal unde nu poate ajunge orice femeie. Este acea frumusețe reală, vie, naturală, pe care o găsim rar printre oameni. Este genul de ființă de care eu mă minunez tot timpul.

Comentarii

Postări populare