Cannoleria, locul care îți dă vitalitate!

Știți terasele acelea la care mergi să îți refaci forețele pentru următoarea zi, pentru următorul asalt urban și, poate, pentru ca tu să simți că vrei să te bucuri de viață bună și frumoasă?

Cannoleria este una dintre ele, pe sufletul meu, este terasa cu bun-simț de pe strada liniștită din Floreasca cu nume picat din interbelic. Adresa este Cornescu nr. 4, un loc în care poți trăi momente fericite cu o pizza italienească autentică, un vin de calitate și cannoli sau baba ( deserturi de top, tot italienești, handmade, proaspete și reușite).

Și-am spus așa, dacă vrei ca seara să te încarci cu baterii și să scapi de ceasuri dezolate trăite în casă, terasa Cannoleria este locul perfect pentru asta. E o curte ce aparține unei case construită în formă de L, cu mese sub auspicii bune, cât să încapă doi-trei prieteni cu tot cu gândurile și vorbele lor, cu fețe de mese roșii în pătrățele albe, ca un lait motiv, așa cum am văzut eu, în vacanța mea unică prin Toscana, cu o muzică italienească splendidă și cu pizza cu gust divin, numită pinsa romana, deloc rotundă, mai mult ovală, cu un blat extrem de savuros, greu de g[sit la alte restaurante. Vei mai descoperi și paste autentice, gătite cu talentul de bucătar italian desăvârșit , vei găsi și lasagna sau multe alimente de patiserie expuse ca într-o expoziție, ordonate în camerele curate ale casei interbelice de pe Cornescu, nr. 4.

Am uitat să spun că după o seară la Cannoleria vei spune că totul a fost perfect și vei dori să te întorci. Vinul la pahar băut pe îndelete cu prieteni dragi și o pizza cu rucolla și parmezan gătitiă perfect , dar și atmosfera prietenoasă, intimă te vor lămuri să revii.

Nu știu dacă mai are rost să extrapolez metaforic. Eu voi merge din nou, mai ales acum, că serile de toamnă sunt perfecte pentru relaxare deplină într-un loc cu amprentă autentică așa cum este Cannoleria. Las poze să vă îmbie și mai las o rugâminte- Treceți pragul acestui restaurant, Cannoleria e un loc de bun augur. Veți vedea că vă pot merge toate ca pe roate după ce i-ați savurat bunătățile și v-ați bucurat de o atmosferă boemă. Are energie pozitivă din plin!

Comentarii

Postări populare