Roxana Ostroveanu, Creative Director CRISTALLINI ne propune cateva trend-uri pentru a ne regandi comportamentul de shopping in 2021!

Trebuie sa punem accent pe calitate, nu pe cantitate! “Daca revizuim anii trecuti realizam ca am cumparat foarte multe lucruri pentru a umple anumite goluri emotionale ori pentru “a avea”! Tot ce am facut a fost sa acumulam, iar acum nu avem unde sa “refulam”! Cred ca de acum inainte ar trebui sa avem mult mai multa grija cu absolut tot ce “acumulam”, si nu ma refer doar la haine. Mai bine sa avem mai putine lucruri, dar de calitate, si care sa ne reprezinte! “ In 2021 ar trebui sa purtam tinute confortabile, dar feminine! “Tinand cont ca deja nu ne simtim bine in acest context creat de pandemia Covid-19, daca totusi ne aranjam si avem o atitudine mai detasata, ne vom oferi noua insine o stare de bine! Ar trebui sa ne imbracam pentru noi, pentru a ne simti increzatoare in noi insine, pentru a avea o stare de bine. Atentie sporita la calitatea materialelor! “Se spune spune ca este superficial sa tii cont de modul in care te imbraci, dar eu cred ca obiectele vestimentare care sunt atat de aproape de corpul meu, energetic vorbind, imi transmit anumite stari! In showroom-ul CRISTALLINI din Aleea Alexandru nr. 7, punem mereu accent pe calitate, pe materiale precum vascoza, bumbac, matase, toate produse in Franta si in Italia, in fabrici cu zeci de ani de traditie in domeniu. Fiind create din tesaturi naturale, hainele ( fie ca vorbim despre lenjerie intima, loungewear ori rochii de cocktail, rochii de ocazie, costume feminine, costume Su Misura) preiau din energia noastra! ”
Gestionarea impulsului de moment! “Cumparam mult, inutil, avem mai putini bani pe card, apoi ajungem acasa si constientizam ca o anumita piesa vestimentara nu ne avantajeaza ori nu se potriveste cu restul garderobei si nu facem decat sa ne frustram din ce in ce mai mult! De aceea, pentru mine, cel mai important lucru in 2021 este sa fac actiuni constiente!” Revizuirea garderobei “Inceputul anului 2021 mi se pare un prilej perfect, tinand cont ca nu sunt evenimente ori alte distractii si distrageri, sa stai sa te gandesti ce vrei sa transmiti prin personalitatea ta si prin modul in care te imbraci. Imi reanalizez faptele din trecut, si incerc sa nu mai cumpar compulsiv conform unui comportament deja intiparit in modul meu de a fi! Stiu deja ca am un drum pe care il urmez: detin haine pe care nu le port, imbrac obsesiv aceleasi piese vestimentare.” Regandirea unui stil personal “Tot ce imi doresc de la 2021 este sa ne invete sa fim din ce in ce mai feminine! Avem aceasta tendinta in ultima vreme sa fim foarte masculine, crezand ca asa ne exprimam personalitatea, ca ne afirmam independenta, asumarea, puterea! Faptul ca ne imbracam feminin nu ar trebui sa insemne ca suntem mai putin independente ori inteligente… Din contra! Inseamna ca nu ne este teama sa parem gingase, fragile ori seducatoare… si nici nu inseamna ca transmitem astfel un “mesaj gresit”
In 2021 regandim, reciclam, reinventam ”Sfatul meu este sa dam acele haine pe care le evitam mereu si carora nu le gasim utilitatea unor prieteni sau altor oameni care se vor bucura mult mai mult de ele. Totodata, CRISTALLINI incurajeaza clientele sa revina dupa eveniment si sa le modificam rochiile de seara in rochii de cocktail. Croiul este gandit astfel incat orice rochie lunga se poate face trei sferturi, mini sau conica, ceea ce inseamna ca ulterior o poti repurta!” In aceasta persioada CRISTALLINI va propune REDUCERI de 70%, atat in showroom, cat si online!

Comentarii

Postări populare