Fior, parfumul ca atingerea unei mâini nevăzute

Fiecare dintre noi vedem în felul nostru lumea exterioară, ficare dintre noi o mirosim altfel... Parfumul face parte din viață, îți aduce plus de farmec și îți învăluie personalitatea. Tânjim după aroma perfectă, ne colorăm visele cu ea și o păstrăm în minte asociată cu lumea pe care o iubim. Pentru că Elysee mă ademenește întotdeauna cu arome noi, cu parfumuri pe care eu știu să le aleg după simțurile mele, azi mi-am dorit să scriu despre Fior. Un parfum românesc cum altul nu-i. Noua gamă de parfumuri ce conține ingrediente autohtone, la care poate tu nici nu visai. Elysee se mândrește cu opt nume noi într-o gamă rafinată, cu note diverse ce amintesc în fiecare moment de frumusețea unei țări binecuvântate. Le enumăr aici- Nor, Fior, Roua, Vis, Dracoola, Hora, Amurg și Dor. Un buchet 100% românesc numit simplu- Minuni de România. Pentru că am avut ocazia să îmi aleg aroma prefarată, m-am oprit la FIOR. A fost parfumul care m-a lingușit, apoi am râvnit la notele sale de mijloc ce conțin trandafir, piele și nectar de regina nopții. Exact ce-mi place mai mult! E un parfum cu note de vârf din care nu lipsesc frunzele uscate de nuc, mierea sau zambila. Toate într-o armonie perfectă, pentru parfumul perfect. Ca un răsfăț divin... Notele de bază ale parfumului Fior sunt rășină de pin și lemn ars de salcâm. Ceva special pentru măreția sufletului...

Comentarii

Postări populare