TOMMY HILFIGER SI LEWIS HAMILTON CONTINUA DEZVOLTAREA CALATORIEI SUSTENABILITATII SI A MESAJULUI „STYLE FOR ALL” PRIN CO-CREATIA COLECTIEI DE TOAMNA 2020
Cea de-a cincea
colectie realizata prin colaborarea dintre Tommy Hilfiger si campionul la Formula
1 ™, Lewis Hamilton, pune in evidenta misiunea continua de sustenabilitate a brand-ului
bazata pe „Nimic Nu Se
Pierde si Toata Lumea Este Inclusa.”
Tommy Hilfiger
anunta lansarea colectiei de Toamna 2020 TommyXLewis,
aceasta fiind cea de-a cincea colaborare cu Lewis Hamilton, cel care a casitgat
de sase ori Campionatul Mercedes-AMG Petronas Formula 1TM si care este ambasadorul global al brand-ului.
Bazandu-se pe calatoria de sustenabilitate pe care Tommy Hilfiger si Lewis
Hamilton o parcurg chiar de la inceputul parteneriatului, colectia are
rezultate deosebite in misiunea lui Tommy Hilfiger de a crea moda prin care „nimic
nu se pierde si toata lumea este inclusa”, folosindu-se in
aproape 80% din colectie denim reciclat 100%, bumbac organic si materiale post-consum
reciclate. De asemenea, contine piese neutre din punct de vedere al genului, sarbatorind
filosofia „Syle for All” , pe care se bazeaza colaborarea - acea convingere conform
careia un stil extraordinar poate sa elimine orice bariera legata de sex, varsta,
etnicitate si silueta. Colectia de Toamna 2020 TommyXLewis va fi disponibila in magazinele selectionate, la nivel
global, incepand cu 5 octombrie 2020.
„Cea de-a cincea noastra colaborare continua sa promoveze cauzele care sunt cele
mai importante pentru noi”, a spus Tommy Hilfiger. „Pentru colectia de Toamna 2020, eu si Lewis ne-am dorit sa cream cea
mai puternica materializare a valorilor TommyXLewis. Am gasit noi modalitati de
a intruchipa misiunea de sustenabilitate si focusul „Style for All”, ramanand in
acelasi timp fidel clasicului ADN american, mereu cool, specific brand-ului TOMMY
HILFIGER. Rezultatul este fresh, indraznet si este unul de care suntem foarte incantati
sa-l impartasim cu fanii din intreaga lume. ”
Colaborarea TommyXLewis reprezinta intersectarea creativa a doua lumi:
puternica mostenire americana a brand-ului si stilul contemporan de imbracaminte
de strada al lui Lewis, prin care stiluri iconice de design sunt celebrate, intruchipand
spiritul american modern. Rezultatul
este un nou street style, de inspiratie globala. Gasindu-si inspiratia in arhivele
bogate ale brand-ului, colectia prezinta influente ale unor piese iconice de
arhiva, care au fost reinventate prin folosirea
unor materiale mai durabile, siluete tip „Style for All” si creare de noi
mesaje de impact. Fiind un brand care a sustinut intotdeauna optimismul hotarat,
mesajul colectiei de Toamna 2020, „CREATE UNITY”, prezentat sub mai multe
forme, a fost ales cu scopul de a inspira fanii sa se uneasca pentru cauzele in
care cred si sa impartaseasca acest mesaj de pace cu lumea.
„Evolutia mea ca designer si colaborator al
colectiilor TommyXLewis a fost o calatorie incredibila ”, a spus Lewis
Hamilton. „In ultimele cinci sezoane,
mi-a placut enorm sa lucrez cu Tommy si impreuna sa depasim granite, sa ne asumam
riscuri creative si sa reusim sa surprindem propriul meu stil in design-ul
abordat. Noua noastra colectie de Toamna 2020 intruchipeaza tot ceea ceea ce
noi sustinem - de la exprimare personala autentica la incluzivitate si sustenabilitate
- in acelasi timp continuand sa ne bazam pe estetica TommyXLewis pe care am construit-o.
Nu am putea fi mai mandri de ceea ce am creat impreuna.”
Imbracamintea
pentru exterior atinge echilibrul modernist perfect prin contrastarea
siluetelor brutale, utilitare, cu materiale moi, de plus, precum pielea falsa de
caprioara si geci de puf din materiale reciclate. La design-ul original
alb-negru se adauga pieselor un touch monocromatic cu tonalitati neutre, in
timp ce culori incitante precum violetul puternic si galbenul atrag privirea. Piesele
inspirate din stilul clasei muncitoare, precum ar fi cizmele de drumetie,
contrasteaza cu mix-uri pufoase, confortabile, de pantaloni casual, hanorace cu
gluga si pantaloni de trening. Avand tipuri de design neutre din punct de
vedere al genului si cu accent pe metode de productie sustenabile, colectia de
Toamna 2020 duce mesajul stilului pentru toti si al sustenabilitatii pe noi
culmi.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa
se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, #TommyXLewis si
@TommyHilfiger, @LewisHamilton.
De
la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de
franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si
Macedonia de Nord.
SARKK
S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori
CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se
constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Comentarii
Trimiteți un comentariu