FOREO a inițiat sesiuni live, pe contul oficial de Instagram din România, pentru a menține comunitatea aproape și pentru a face diferența
Compania suedeză de
skintech FOREO este cunoscută pentru lucrurile pe care le
face diferit cu soluții inovatoare, construind un adevărat centru de putere în
doar șapte ani. FOREO, pe repede înainte, în plină pandemie de COVID-19, a
acționat în singurul mod în care știa – cu inima, prin inovație și
generozitate.
Prin menirea sa, FOREO încurajează îngrijirea pentru a te face să te simți tânăr și fericit. Spiritul
acesta se desfășoară adânc în companie, iar când s-a sesizat această pandemie,
FOREO a unit toate locațiile de pe glob, în care activează, pentru a face
diferența.
În contextul în care
mall-urile și centrele comerciale se închid din cauza blocajului produs de
pandemie, mulți dintre ambasadorii brand-ului au rămas fără obiectul muncii.
Sunt angajați dedicați care lucrează în diferite domenii, în parfumerii și
magazine specializate care vând produse FOREO și care își sfătuiesc clienții să
afle mai multe despre acestea.
Așadar, FOREO a găsit
o metodă ingenioasă, o idee neobișnuită prin care să-și mențină angajații
ocupați, având posibilitatea să lucreze de acasă. În România, a fost lansat
contul oficial de instagram, @foreo_ro , iar în timp ce
urmăritorii se adaptau situației, FOREO a început zilnic sesiuni live cu
specialiști, guru ai frumuseții, influenceri mari și mici, profesori de yoga,
make-up artiști și diferiți invitați speciali. În timpul sesiunilor live,
aceștia lucrau, găteau, vorbeau despre îngrijirea pielii, făceau demonstrații
de machiaj, sport, dezvăluiau rutina lor de înfrumusețare și desigur aveau
discuții despre produsele FOREO: măștile cu dispozitivul UFO, curățarea tenului
cu periile de curățare LUNA și cele mai bune sfaturi și trucuri pentru a
utiliza produsele. Mulți dintre invitați au dezvăluit produsele preferate și
modul în care le folosesc în rutina lor zilnică de îngrijire.
Sesiunile live le-au
permis să se cunoască mai bine, au reușit să construiască relații mai strânse
cu clienții (adevărații fani ai produselor FOREO), și și-au arătat abilitățile.
Chiar dacă aceste ședințe live i-au scos din zona lor de confort, aceștia sunt
oameni talentați, care nu au renunțat, și care cred că aceste momente de
cumpănă îi va aduce mai aproape.
Ca marcă globală, FOREO are o platformă uriașă pentru a
gestiona astfel de schimbări și a inspira diferite acțiuni. Au fost lansate mai
multe inițiative pentru a combate focarul din diferite zone, atât la nivel
global, cât și local, pentru a sprijini profesioniștii medicali,
lucrătorii-cheie, clienții și angajații în toată această perioadă.
Comentarii
Trimiteți un comentariu