Dimineți

Dimineți cu ceasuri bune, cu gânduri bune, cu lăcomie de viață nouă. Am și dimineți cu poezia mea, cu poezia ta, cu vise în care cred mai mult decât am crezut ieri. Apoi mai sunt și acele dimineți când mă găsești dramatică. Degeaba. Dimineți în care sunt istovită, iar tu mi-ai cumpărat încă de aseară o lună plină și-apoi cinci baclavale și-mi spui să nu mai cred în flirturi lejere, pentru că ziua de mâine e înșelătoare. Cred în diminețile mele și în seducție și în oameni și în neputința mea și în povara pe care trebuie să o duc. Cred în cântecul pe care l-am ascultat aseară și mai ales în starea mea obișnuită de damă uneori prea fandosită. Cred în dimineața cu aer de primăvară și în sentimente complicate care mă țin în viață. Îmi plac și diminețile cu vreme oribilă, cu scenarii în minte că mâine va fi soare.

Comentarii