Alb de vară, balerini, ciorapi în nuanțe pastel, rochii pentru intenții serioase și fuste happiness

Am purtat balerini cu dres alb în prima zi de școală a clasei a noua. Aveam blugi de la turci, dres alb cu model plasă și târâiam după mine un gen de aură patetică. Nu mă simțeam la modă. Balerinii negri lăcuiți erau făcuți pentru ca eu să fiu cât mai dizgrațioasă. Nu voi uita niciodată ziua aceea și nici gândurile teribile care-mi treceau prin cap când se holba cineva la încălțările mele negre asortate cu ciorapi imaculați. O tortură și, pe atunci, un dezastru în materie de stil.

Azi, moda urbană impune cu multă convingere ciorapi de toate genurile asortați cu balerini de toate felurile. Este adevărat că au trecut ceva ani de atunci și moda se schimbă. Ce-am purtat eu în prima zi de liceu era model sovietic, pionieresc, greu de acceptat pentru prima oară la liceu în anii 90. Azi, sandaua cu ciorap impresionează, transgresează, ne arată că moda are zigzagurile ei, insistă cu tot felul de artificii, te face să fii tu cea fruntașă dacă îndrăznești, te urcă pe un piedestal pe care nu ai fi crezut că vei ajunge vreodată.

Găsim modele nesfârșite de cizme, balerini, sandale, mocasini, saboți- vedeți că anul acesta se poară mult saboții, incălțăminte sport la care poți să porți și fuste happiness ori, dacă îți stă bine și rochii lungi sau scurte, pantaloni largi sau strâmți, toate cu acea convingere că poți pune și dresul care ți se pare cel mai potrivit. Găsești în magazine dres în toate nuanțele. Cel mai frumos e cel alb, apoi poate vrei să îl încerci la balerinii tăi și pe cel într-o nuanță de roz drajeu, fucsia, albastru celest, albastru electric, verde avocado sau bordo.

În primăvara asta, mă voi întoarce cu tot cu balerinii mei la prima mea zi de liceu. Îmi cumpăr dres alb cu model și îl voi purta cu energia unei fete de liceu. De data asta voi numi balerinii într-un fel- condurii mei speciali.

Comentarii