ARIPI SPRE VIATA - “INIMI MARI PENTRU ZAMBETELE CELOR MICI”

Acum 10 ani finalizam lucrările pentru Secţia de pediatrie II a Institutului Clinic Fundeni, prin proiectul "Inimi mari pentru zâmbetele celor mici". Un vis frumos devenise realitate! În urma reabilitării, fiecare salon şi rezervă avea baie, de la gresie şi faianţă, am trecut la tarkett, am schimbat şi refăcut toate instalaţiile, inclusiv uşile şi ferestrele, am montat jaluzele din poveşti, am creat posibilităţi noi şi am schimbat condiţiile în care erau trataţi copiii şi tinerii bolnavi de leucemie, cancere şi alte boli grave.

Sunt recunoscătoare tuturor pentru ajutor şi de fiecare dată când trec pragul acestei secţii ştiu că, împreună, oamenii pot face minuni. Am reuşit împreună să transformăm condiţiile care făceau ca 72 de pacienţi să aibă doar două duşuri şi două toalete, să devina un proiect extraordinar, pentru oamenii aflaţi în suferinţă. Am creat un anumit spirit, astfel că am continuat cu multe proiecte care au ajutat la salvarea vieţilor celor mici şi am sprijinit eforturile remarcabile pe care le fac medicii in unităţile de pediatrie. Renovarea sectiei de pediatrie a I.C. Fundeni, pentru cele 6 saloane si 3 rezerve in care am construit bai proprii, infiintand o baie in fiecare salon la 5 paturi sau in fiecare rezerva la 2 paturi, dupa caz, schimband tot ce inseamna instalatii sanitare, electrice, inlocuirea gresiei si faiantei cu tapet si covor pvc antibacterian.

Astfel am identificat nevoile urgente din spitalele de pediatrie cu cea mai mare adresabilitate de la noi din tara si am realizat proiecte de renovare si reabilitare a sectiilor, dotand ulterior cu aparatura medicala, am procurat medicamente care lipseau deseori din tara desi erau in protocolul de tratament si fara de care acesti copii nu ar fi supravietuit contribuind la salvarea de vieti, totul insemnand mii de ore de voluntariat care ne-au adus bucuria de a schimba esential modul in care sunt tratati copiii si tinerii cu afectiuni grave. Sunt convinsă că fiecare veste bună pe care o primim, fiecare zâmbet şi îmbrăţisare înseamna mai mult decât o donaţie, înseamnă că #impreunasalvamvieti.

Vă asteptam cu drag, joi, 14 decembrie, ora 17, la evenimentul nostru aniversar în cadrul căruia puteţi să achiziţionaţi pentru cei dragi cadouri ce poartă bucuria de a ajuta la salvarea unei vieţi. Ajutorul nostru este indispensabil salvarii acestor copii, fie ca ajutam procurand pentru ei aparatura medicala pentru efectuarea in conditii corecte a chimioterapiei si tratamentelor necesare vindecarii, fie ca aducem pe fata unui copil acel zambet daruindu-i o jucarie sau indeplinind o dorinta.

Asociatia ARIPI SPRE VIATA isi propune sa acorde un sprijin moral si material copiilor afectati de cancer si alte boli grave din tara noastra, contribuind astfel la reducerea unor discrepante intre calitatea asistentei de la noi si cea din tarile occidentale. Sunt deficiente care umbresc eforturile remarcabile pe care le depun medicii din unitatile de pediatrie pentru salvarea copiilor afectati de boli grave. S-au alaturat cauzei noastre pictori remarcabili care si-au donat lucrarile pentru sprijinirea copiilor si tinerilor afectati de cancer, lucrari care vor fi expuse spre vanzare atat la evenimentul nostru aniversar cat si in mediul online. Multumim Carmen Marin, Vali Irina Ciobanu, Dorin Apreotesei, Paul Mecet si Nicolae Blei. Donatiile se pot face in conturile asociatiei Aripi spre viata, CUI 2648199, dupa cum urmeaza: Lei RO88RNCB0521114607820001 Euro RO34RNCB0521114607820003 Detalii despre proiectele noastre pe www.facebook.com/aripispreviata si www.aripispreviata.ro Preşedinte, Asociaţia “Aripi spre viaţă” Nicoleta Stoenescu “Suntem recunoscatori Asociatiei Aripi Spre Viata care in urma cu 10 ani a facut un pas catre normalitate prin renovarea Sectiei Pediatrie II, unde au fost modernizate saloanele și s-a reusit integrarea în fiecare salon a grupurilor sanitare proprii. Acest prim proiect a condus la imbunatatirea semnificativa a calitatii serviciilor si a reprezentat un model si un imbold pentru alte organizatii care au demonstrat ca impreuna salvam vieti. Multumim in numele miilor de copii si mame care au trecut in acesti ani prin Sectia Pediatrie II”, Prof.Dr. Conf. Anca Colita, manager Institutul Clinic Fundeni. “Am cunoscut-o pe Nicoleta intr-un concediu si deja in cateva zile ma gandeam cum pot ajuta un om care are asa o ambitie, o dorinta puternica sa incurajeze pe cei ce au nevoie, sa faca bine altor familii cu ce poate, sa se daruiasca pe sine pentru a le fi un pic mai bine celor in durere. Mi-am dat seama ca nu puteam sta spectator si deja ma gandeam cu ce pot ajuta sa aiba un impact cat mai mare cauza pe care o sustinea Nicoleta. Si acum imi aduc aminte prima intalnire la birou, cand a venit sa ne povesteasca ce ar dori sa faca la spitalul Fundeni, ce nu exista la acel moment si ar trebui sa existe, care ar fi costurile. Asa am inceput colaborarea si apoi implicand la randul meu foarte multe cunostinte, prieteni, companii am reusit sa lansam impreuna Campania “INIMI MARI PENTRU ZAMBETELE CELOR MICI” prima campanie integrata de fund raising a asociatiei. Am depasit cu mult primul obiectiv de a strange 10.000 de euro, spunand intr-o discutie “Ce tare ar fi sa strangem cu un zero mai mult”….si asa am lucrat la definitivarea planului pentru acest nou obiectiv extrem de ambitios. Faptul ca l-am realizat impreuna, certifica inca o data crezul meu ca “nimic nu e imposibil” atunci cand crezi in obiectivul propus si lucrezi cu pasiune”, Claudia Marta, Global PR& Marketing Director Alcott Global si Fondator Critical Thinking SRL Cu ocazia celor 10 ani, în cadrul evenimentului cât și în mediul online, vă așteptăm să sustineti cauza noastră importantă prin care ne dorim să dăruim celor aflati în suferintă speranta salvării de vieti prin cumpărarea de carduri pentru servicii, produse, obiecte de artă de la partenerii noștri, o comunitate frumoasă de oameni buni cărora le multumim că ne sunt alături. Vă așteptăm, joi, 14 decembrie 2023, ora 17.00, la Grădina Șevaletelor la evenimentul aniversar, alaturi de: Moderator: Cristian China Birta Curator: Marius Tita Manager Institutul Clinic Fundeni Profesor Dr. Conf. Anca Colita Monica Anghel Alexandra Velniciuc Ani Cretu Adina Postelnicu Cera Mihailescu Ana Maria Barnoschi Marina Almasan MIKI Cristina Cioran Claudia Penda NMP

Comentarii