ANA ALEXE te invită la culoarea care trăiește prin emoție

Dragilor, Vă scriu din vârful muntelui meu, din transilvaniei 3, sperând să ajung pe calea pasărilor la vârfurile munților voștri, ca să vă convoc la o tulburare a aerului general, prin poezie și visare. Vă propun pentru acest sfârșit de an o călătorie. Nu este necesar să ajungem la suporturi materiale, hainele-obiecte, dar putem aprinde idei, prin căutarea sensurilor și nonsensurilor, pe care le capătă obiectele în viață noastră. Poate aveți gânduri care cer a fi întrupate, nu prin imitare, ci prin propriul sine și atunci putem să ne uitam împreună în ele. Poate nu căutați o haină oarecare, încă una, ci o culoare care să se trăiască prin emoție și să închidă gândul care zboară și revine în buclă. Poate dintr-o ambianță care vă constituie și de care nu sunteți neapărat conștienți va faceți un dar pentru renașterea noului an. Sau vreți să vă restaurați o haină. Sau să reproduceți o alta mai veche pentru voi cei din viitor. Poate nu știți ce să mai vreți cu toate lucrurile care vin grămadă către voi, dar aici aș putea să ajut ghidând spre o alegere simplă, corectă sau bună și frumoasa. Veți gândi că nu doriți să vă sprijiniți pe subiectivitatea mea, dar atunci mi-ar plăcea mie să mă sprijin pe a voastră. Să fac un nou ales și modelat de voi. Așadar vă invit și aștept, în întâlniri al căror scop este să creăm împreună, descoperind principii și pregânduri pe care, dacă reușim să la închidem în forme s-o facem, daca nu, să le lăsăm deschise în fața plutirii și a timpului. Măcar o vreme, până se desfac sau se înnoadă și retrăiesc într-un obiect. Pare că vreau să intrevin în felul în care vă trăiți dorința de plăcere, da, așa este, dar nu ca să o îngreunez ci s-o împing înspre înalt, aspirația fiind ca ea să fie traversata și purificată. În ultima vreme am compus obiecte mișcate de mințile altor oameni. A. a venit să-mi vorbească despre pantalonul agil care s-a născut și mișcat vioi în direcția în care a fost proiectat. C. mi-a cerut un obiect care să-i dea pe dinăuntru o senzație de liniște, dar văzut de afara să fie imprimat de dinamism și veselie, amestecate cu austeritate. C. mi-a cerut un veșmânt și nu o haină. Aici doza de fantasm este foarte mare și nu am reușit să termin, încă, acest proiect. Mă întreb în perioada aceasta în ce fel ne producem nevoia unuia față de celălalt, sau dacă ea vine de la sine, sinele nostru având mișcarea aceasta în sine. Eu am nevoie de voi, dar nu pe calea comerțului trasat de facebook sau a telefonul care notifică cu privire la ce ne-ar putea interesa - un mod subtil de a ne domina. Am nevoie de voi că să-mi pot împlini menirea de creator și împreună, poate și voi veți accesa aceeastă sursă creativă înăuntrul vostru. Nu pot să deschid porțile într-un moment în care toate celelalte sunt închise, dar vă invit rând pe rând, dacă doriți și voi, într-o întălnire care să ne aducă tuturor puțină bucurie. Am lucrat obiecte noi, pe care le-am integrat în colecțiile atelierului, dar mai ales, am inserat elemente de legătură care să vă ajute să le combinați cu ce aveți de la mine sau din alte părți. O haină scăpare și scut contra opiniei comune, o pavăză țesută pe dezordinea interioară. O haină de argint care să lumineze spatele ecranului, mersul pe lângă ecran, statul la ecran, smulsul din ecran. O haină care se întreabă cine este ecranul. Un oricare obiect de îmbrăcăminte, care să scoată din aparența învelișului un gest de dezbrăcare a ideii de gol, cu care v-ați seduce propria persoană. Și obiectul și ideea v-ar scoate din voi pentru o clipă și ar trasa un drum spre trăirea estetica, dacă nu, chiar spre luminișul ființei. In spatiul on-line, timp de o lună, în limita stocului disponibil, toate obiectele au intrat in promoție. https://shop.anaalexe.com/

Comentarii

Postări populare