House of Sillage – un nou brand Haute Parfumerie, distribuit exclusiv de Elysee


















Am pornit spre event-ul Elysee cu aerul acela atotștiutor despre parfumurile lor. Ei bine, fața mea trădează un soi de entuziasm în această poză. Am găsit ceva de care nu mă puteam despărți brusc. O doză de vitalitate, o aromă dintre acelea pe care vrei să o savurezi un timp în tăcere, pentru ca mai apoi să exclami- E unică! Mi-am dat seama că eu mai am de învățat încă multe lucruri despre parfumuri.






Lansarea noului brand Haute Parfumerie House of Sillage a avut loc la Aqua Herăstrău, în prezența mai multor vedete, jurnaliști, beauty bloggers & influencers, dar și a celei care a pus bazele exclusivistei case de parfumuri, Nicole Mather. Într-un decor elegant, din care nu au lipsit florile albe, șampania, cireșele și muzica bună, invitații, printre care s-au numărat Andreea Berecleanu, Monica Bîrlădeanu, Simona Pătruleasa, Amalia Enache, Diana Bart, Diana Dumitrescu, Aicha Nicole, Diana Cosmin sau Cosmin Tudoran, au aflat povestea unui brand sinonim cu luxul suprem.
Benevolence, Cherry Garden, Tiara, Love is in the Air, Nouez Moi – iată doar câteva dintre parfumurile care, în numai șase ani de la lansarea casei, au reușit să facă din House of Sillage un nume apreciat în 45 de țări, printre care și România, acolo unde brandul este distribuit exclusiv de Elysee.
De această dată, avem de-a face cu un nou standard în Haute Parfumerie: vorbim despre un brand bijuterie, care se remarcă nu numai prin combinațiile sofisticate de note florale rare, dar și prin ambalajele prețioase: flacoanele de parfum sunt din cea mai pură sticlă manufacturată în Franța, pictată și șlefuită manual și au capacele placate cu aur alb, galben sau roz de 18k, în care sunt încrustate cristale Swrovski cu tăietură de diamant.


Nicole Mather are o poveste fabuloasă: s-a născut la Sibiu și a imigrat împreună cu familia, la vârsta de 3 ani, în țara tuturor posibilităților, acolo unde a învățat că perseverența și munca te ajută sa-ți îndeplinești visele. Așa că visul său de acum 20 de ani, pe când lucra în poziții cheie în corporații celebre în domenul finanțelor, acela a putea povesti într-o zi despre propria ei companie în domeniul cosmeticelor, s-a împlinit.


Brandul creat de Nicole Mather se bucură de succes în magazinele unor faimoși retaileri de lux, ca Bloomingdales, Neiman Marcus și Bergdorf Goodman. Dar pentru că fondatoarea și CEO-ul casei este de origine română, România nu putea lipsi de pe harta locațiilor House of Sillage.


În atmosfera plină de strălucire a evenimentului de lansare, cocktail-urile oferite de Martini au încercat să spună povestea House of Sillage în același mod subtil și de neuitat, exact așa cum o fac parfumurile create de Nicole Mather.
House of Sillage este distribuit în România exclusiv de Elysee.

















Comentarii

Postări populare