BIANCA NEGREA- " Mi-am construit povestea dupa propriile mele trairi, emotii, oameni care ma inconjoara si cu care rezonez"

1     




CONFUSED- acesta este numele ultimei sale colectii.  Compasiune pentru frumos, pentru simplitate...

Trairi, emotii, preferinte personale si foarte mult talent. Bianca Negrea isi spune povestea in acest interviu, iar pasaportul ei catre lumea designe-ului romanesc de calitate este deja la purtator.  Cucereste prin creativitate si acest lucru o face un designer aparte, cu pasiune catre succes! 


Cine este Bianca Negrea in peisajul modei romanesti?

Un designer tanar, la inceput de drum, care incearca sa se dezvolte constant, atat personal cat si profesional.

    Cum ai compus povestea ta si  cum te-ai caracteriza ca designer?

Mi-am construit povestea dupa propriile trairi, emotii, alegeri, preferinte, oameni care ma inconjoara si cu care rezonez, precum evenimente din viata de zi cu zi, pe care le mixez in munca mea. Imi place sa intalnesc oameni cu care sa schimb idei. Ma fascineaza diferentele de mentalitate si incerc tot timpul sa intru in mintea oamenilor ca sa inteleg alte puncte de vedere in legatura cu anuminte situatii, sau pur si simplu in legatura cu viata. In continuare imi ghidez povestea dupa aceleasi lucruri, care consider ca ma caracterizeaza ca si designer.


      Tii cont in creatiile tale de aparitia noilor tendinte si care sunt piesele vestimentare pe care te concentrezi cel mai mult in munca ta?

Imi place sa fiu la curent cu ce se intampla la nivelul tenditelor, dar nu imi place sa ma ghidez intotdeauna dupa lucrurile dupa care alearga toata lumea. Ma bazez in primul rand pe simturile mele, care nu ma mint niciodata si ma conduc spre rezultatul final.

Cand fac o colectie ma concentrez pe fiecare produs in parte la fel de mult, insa pot sa spune doar ca pentru unele am in general o pasiune mai mare: cum ar fi anumite tipuri de camasi masculine. Pentru hanoracele masculine am de asemenea o pasiune de care probabil o sa ma folosesc in viitor in munca mea.






      Cum ai defini stilul pe care tu il promovezi prin creatiile tale si ce anume iti place la acest stil?

Avand in vedere ca sunt la inceput de drum si ca intotdeauna incerc sa evoluez si sa experimentez lucruri noi, nu cred ca pot sa definitivez concret acest stil. Tot ce pot sa spun este ca imi plac hainele cat mai relaxante, cu un aer elegant, uneori chiar auster.

      Ce este cel mai usor in munca ta si ce anume este cel mai greu?

Cand lucrezi cu placere nimic nu este greu. Cel mai placut este atunci cand te simti extrem de creativ si descoperi solutii perfecte si interesante pentru a ajunge la rezultatul dorit. Cel mai greu este atunci cand tehnologia este impotriva ta in momente in care ai nevoie de ea.















.Care sunt texturile cu care lucrezi cel mai mult 


Texturile le aleg in functie sursele de inspiratie si procesul de remixare al ideilor, pentru a oferii volumetriile, senzatiile si echilibrul pe care le doresc.

La prima colectie, cea de licenta, am folosit lana cu diferite texturi, voal, stofa de lana pe care am intervenit manual cu texturi realizate din snururi si siraguri de margele de diferite marimi, intr-o cromatica alb negru.

 In a doua colectie, am ales tipuri de tesaturi cu texturi subtile si plane: catifea raiata (albastru inchis), bumbac de diferite tipuri si culori, grosimi (burdundy inchis mat, alb, albastru, alb transparent cu broderie), organza cu broderie (alba), satin burgundy, stofa, a carei tesatura este formata din fire gri, albastre si argintii, care ofera o anumita reflexie vizuala.


.    Ai luat vreun premiu vreodata pentru colețiile tale?

Da, in cadrul Galei UAD.


      De unde inspiratia si care sunt detaliile care te fac diferita de alti designeri?

Cred ca la intrebarea aceasta pot sa raspund in aproape acelasi mod prin care am raspuns la intrebarea numarul doi. Consider ca lucrurile care ne fac ca si designeri diferiti unii fata de ceilalti sunt trairile proprii, emotiile, alegerile si preferintele personale. Chiar si daca se intampla ca sursele de inspiratie sa fie aceleasi, filtrarea personala a informatiilor si ideilor, duce la rezultate diferite. De aceea consider ca nimic nu trebuie facut mecanic, fara emotie.


 Imi poti da exemple de designeri internationali / branduri internationale
care iti plac in mod deosebit?

Raf Simons, Ann Demeulemeester, Alexander Mcqueen, Philip Lim, Andrea Pompilio, Sunnei, Jil Sander, Marni, Gucci, Simone Rocha.






Unde locuiesti acum, unde te putem gasi?

Momentan locuiesc in minunatul oras Sibiu.


 Care sunt, dupa parerea ta, cele mai hot piese vestimentare ale sezonului?

Piesele vestimentare masculine adaptate intr-o garderoba feminina mi s-au parut intotdeauna hot.


Cum te vezi in viitorul apropiat?


In viitorul apropiat ma vad lucrand la colectii impreuna cu o echipa de oameni cu care sa rezonez. 





































































Comentarii

Postări populare