Nevoie de romantism și baroc

Evident, nu toți aprobă stilul baroc, dar mie îmi dă o impresie bună, mă scoate din plictiseală... Este stilul care ține seama de abundență și lux în mod rafinat, iar detaliile extravagante ale hainelor create de marii designeri influențați, cumva, de baroc, au menirea de a ne transforma în personaje vicioase atunci când ne dorim să afișăm stil unic și haine bogate în eleganță. Aș putea spune, fără urmă de îndoială, că e un stil serios, prețios, desăvârșit prin bombastic și prin faptul că trâmbițează în lumea modei și în timpurile noastre, ne ispiră, ne oferă acel - PREA MULT DE VĂZUT de care avem nevoie într-o lume gri.

Stilul baroc urmeză pasiunea sufletului, ne oferă culoare și bun gust, iar mie îmi dă grație, dar și un aer de superioritate deloc îngâmfat, ci doar dezinvolt, poate și nostim în zilele noastre. E drept că nu am îmbrăcat foarte mult astfel de haine din teama de a nu displace, dar am încercat ținutele în stil baroc recent, mult mai des, le-am amestecat astfel încât să-mi faca cinste ( cât de cât), și-am îndrăznit, așa cum m-am priceput eu mai bine, fără să irosesc justețea firească a unui look elegant și fermecător.

Mai nou, am cumpărat o rochie H&M deținătoare de secrete. Așa-mi place să o numesc- deținătoare de secrete, pentru că este lungă, albă, electrică după materialul ieftin și strălucitor, croită larg, tocmai bine să-mi îmbrace caracterul și atitudinea atunci când vreau să mă afișez veselă, deschisă și sinceră. Hai să spun, cu toate că nu prea sunt, și romantică. Exact așa cum e culoarea albă cu sclipici de spirit viu. Pentru că are un guler cu volane mici, mâneci lungi bufante și strălucește, voi admite că e o rochie în stil baroc. Mă afișez în ea la vară, căci așa se cuvine. Sau la vreun eveniment unde să nu fiu în ton cu subiecții și nici la modă. Dragostea pentru modă este de prost gust... Figura mea nu se schimbă ca moda, iar cu rochia asta în stil baroc îmi va sta bine tot timpul!

Comentarii

Postări populare