Pantalonii largi, satisfacția unui look degajat

Da, sunt total nepăsătoare atunci când îmbrac pantalonul larg. Mi-au plăcut modelele create de Armani în 2020- materiale prețioase ( voal, mătăsuri, catifea subțire), croieli inedite, ușor copilăroase, în nuanțele mării.

Pantalonul larg este elegant și îți oferă plăcerea nebună să îl combini după propria ta alegere, după cheful pe care îl ai în diminețile sau serile de vară când vrei să epatezi în ținute classy, când vrei să te dai dezinvoltă....

Cămașa este, de obicei, una dintre cele mai la îndemână piese foarte potrivite la pantalonul larg. La fel și un maieu simplu din mătase sau din texturi ușoare, în care să te prezinți nonșalant, nedisimulat.

Port pantalonul larg, așa cum am spus, mai ales vara. Respir în el, mă ajută să fiu creativă atunci când vreau să afișez ținute unice, îmi dă expresivitate în mișcări și mă ține, cumva, elegantă în toată lipsa mea de eleganță.

Foto- Pinterest

Comentarii

Postări populare