Am regăsit parfumul mult iubit! L-a recreat Ypa Artisan Parfums by Raluca Vasile






Tot ceea ce oferă liniște și relaxare îmi dă un soi de energie, vitaliate creatoare și sentimentul unei bucurii întregi. Parfumul este starea de bine, uneori și tăcerea sufletului meu, odihna lui... 

Acum ceva ani, am iubit ediția limitată a unui Kenzo. Numele lui întreg era 5:40 în Madagascar, azi, dispărut complet de pe piața parfumeriei. Reușea, exact așa cum nu o fac și alte parfumuri, să îmi aline dorul de călătorie și mai ales reușea să mă transforme în femeia romantică, visătoare, prețioasă, unică. Un parfum metamorfozabil pe pielea mea în acea aromă a unei flori de primăvară. Îmi amintea de apa alabastră și sonoră a mării, de tot ce e viu, de iarba proaspăt tăiată, de copilărie fără sfârșit. M-am simțit norocoasă că l-am avut chiar și în acea ediție limitată. Îl purtam  vara cu nonșalanță pentru că se potrivea cu peisajul, cu nuanța verii, cu gândurile mele ușor iluzorii. 






Raluca de la Ypa Artisan Parfums mi-a propus ceva care a stârnit interes. Mi-a promis că parfumul pierdut poate ajunge iar pe pielea mea și în vara mea. Dar și în mintea mea. Așadar, aceasta era soluția de continuitate. Am crezut-o și mi-am spus că voi retrăi momente și fericiri. 
După ce i-am descoperit ingredientele lui Kenzo Madagascar, totul a decurs perfectisim. L-am recreat împreună cu Raluca fără multe modificări, cu recunoștința mea că există cineva care poate readuce aroma iubită în simțurile mele olfactive.
A fost ca un asalt! L-a creat artisticește, cum știe ea mai bine, cu răbdare și cu certitudinea că eu mă voi bucura din nou de acest Kenzo. După nenumărate “infuzii” de arome și esențe alese, Raluca a știut să adauge exact ceea ce trebuie în sticla de parfum cu promisiuni de Madagascar. Picături puse cu gradație și cu fervoarea aceea a unui parfumier angrenat în munca lui cu seriozitate. 

Parfumul tău inexistent acum pe piață, poate fi din nou în pielea și în gândurile tale. Senzația e divină! 

https://www.facebook.com/YourPersonalAromaParfums/









Comentarii

Postări populare